משפט

רמי לוי נפל קורבן לעוקץ ערמומי: כך פעלה השיטה

שבע קופאיות בסניף "רמי לוי שיווק השקמה" בזיכרון יעקב חשודות שעקצו מהסניף מוצרים בשווי של לא פחות מחצי מיליון שקל. כעת, השיטה המתוחכמת בה פעלו נחשפת
מערכת ice |  2
רמי לוי (צילום יחצ, פלאש 90, vecteezy)
שבע קופאיות בסניף "רמי לוי שיווק השקמה" בזיכרון יעקב חשודות שעקצו מהסניף בו עבדו מוצרים בשווי של לא פחות מחצי מיליון שקל. כך פורסם אתמול (ראשון) ב"מאקו". 
למעשה, אותן עובדות חשודות שמילאו עגלות עמוסות במוצרים, ושילמו בסך הכל עבור כל הגלה סכום נמוך במיוחד של 20 שקל, אחרי שלמעשה מילאו עגלות בסומים של אלפי שקלים. למעשה, הקופאיות עבדו יחדיו על העוקץ בסניף של רמי לוי, זאת מתוך הנחה שלא יחשדו בהן, כאשר באופן כללי עקצו חצי מיליון שקל.
אחרי מעקב של אחד מקציני הביטחון של הסניף, הוא הגיש תלונה במשטרה, שם שלחו שוטרים סמויים לעקוב אחריהן, ואחרי מספר ימים הם פשטו על בתיהן ומצאו מוצרים רבים שנגנבו. מעצרן הוארך בחמישה ימים. אותן 7 קופאיות הביעו את חרטן על המעשים, כאשר ברשת רמי לוי שיווק השקמה שוקלים האם להגיש נגדן תביעה אזרחית על מנת לקבל את סכום הכסף הגבוה שנגנב ממנו.
כעת, הכתב שמעון איפרגן מ"מאקו" חשף כיצד פעלה השיטה המתוחכמת. הקופאיות העמידו פנים שהן מחייבות את המוצרים, אך בפועל ישבה קופאית על הקופה, עשתה כאילו היא מעבירה את המוצרים תוך שהיא מפעילה את הברקוד, אך בפועל הברקוד מצפצף אך אין שום חיוב של מוצר, כאשר הן מבטלות את החיוב בסוף ומחייבות עגלה מלאה במוצרים בשווי אלפי שקלים בסכום של 20 עד 40 שקלים בלבד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל. כבוד (ל"ת)
    שי 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פייר מגיע לו (ל"ת)
    אהוד 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור