משפט

מכונית שנשאה מגן דוד וסימני אסלאם הוצתה: למי שייך הרכב?

הוצת רכבו של השייח' כארם שביטה, ממייסדי ארגון "ברית שבט אברהם" וראש התנועה "אלאוסרת אלאסלמיה". השייח כארם שביטה: "מי ששרף את הרכב מבקש למנוע קידום שמחה, ביטחון אישי וחופש לכולנו"

מערכת ice | 
הרכב שהוצת (צילום שייח כארם שביטה)
השייח כארם שביטה מטירה, ראש תנועת אלאוסרת אלאסלמיה וממייסדי ארגון "ברית שבט אברהם" הקורא לשיתוף פעולה יהודי מוסלמי, התראיין לאחרונה לכלי תקשורת שונים וציין: "היהודים הם בני משפחתנו, לא אויבנו".
לאחרונה דווח כי רכבו הוצת בסוף השבוע. מדובר ברכב שכלל את סימני התנועה האסלאמית, דגל הברית עם המגן דוד והכיתובים "שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד" ו-"לה אילה האילאללה" (אין אל מלבד אלוהים בערבית).
מתיעוד ממצלמות אבטחה, ניתן להבחין כי שני רעולי פנים שהגיעו לרכבו של שביטה, הציתו אותו במכוון. בעקבות כך, שביטה ושותפו עו"ד חץ דוד, בעל הרכב שנשרף, הגישו תלונה למשטרת כפר סבא. על פי הדיווח, השניים מעוניינים לדרוש כי אירוע ההצתה יוכר מיידית כפעולת איבה.  
השייח כארם שביטה, התייחס לרכבו שהוצת ואמר: "מי ששרף את הרכב מבקש למנוע קידום שמחה, ביטחון אישי וחופש לכולנו, אבל אישר את העובדה שהכוחות הסלפים הקיצוניים מתנכלים גם ליהודים וגם למוסלמים. אני קורא לקיצונים לבוא לשתות קפה וללמוד את ההיסטוריה האמיתית של האסלאם" .
בימים האחרונים, שביטה מתראיין לכלי תקשורת שונים בשפה הערבית ובשפה העברית ובין היתר מדגיש את מסריו המאחדים. לצד זאת, שביטה מפרסם סרטוני טיק טוק רבים הקוראים לשיתוף הפעולה בין הישראלים לבין הערבים.
עו"ד חץ דוד בן עם ישראל, גנרל ברית שבט אברהם, הגיב אף הוא לאירוע ההצתה וציין: "אני קורא למשטרת ישראל ולשב"כ להטיל את כל כובד משקלם. הכוחות שעומדים מאחורי הפיגוע הזה - הם אותם הכוחות שמבקשים את חיינו ונפשנו והם נמצאים בכל מקום ביישובים המוסלמים בישראל, בשל העיוורון והאסלמופוביה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה