משפט

שקמה ברסלר בתביעת ענק נגד טלי גוטליב ונוספים: זה הסכום המפוצץ

לאחר שחברת הכנסת הפיצה תיאוריה על כך שבן זוגה של ברסלר יצר מגע עם יחיוא סינוואר טרם המלחמה, וכן חשפה את העובדה כי הוא איש שב"כ בכיר, ברסלר הגישה תביעת לשון הרע על סך 2.6 מיליון שקל 
מערכת ice |  2
שקמה ברסלר (צילום אבשלום ששוני/פלאש 90)
שמה של שקמה ברסלר עלה בשנה האחרונה לכותרות פעמים רבות, בהקשר של מי שהובילה את המחאה נגד ההפיכה המשפטית טרם מלחמת חרבות ברזל. לאחרונה, ח"כ טלי גוטליב שיתפה תיאוריית קונספירציה שמחשידה את בעלה של ברסלר בכך שהיה שותף לכאורה לטבח ה-7 באוקטובר, וכן היא חשפה את זהותו כאיש שב"כ. בעקבות כך, ברסלר החליטה להגיש כנגדה תביעת לשון הרע על סך 2.6 מיליון שקל, בצירוף כמה אנשים נוספים אשר שיתפו את התיאוריה כדוגמת התסריטאי מני אסייג.
גוטליב טענה כי בעלה של שקמה, שהוא איש שב"כ בכיר, נועד או דיבר עם יחיא סינוואר לפני פרוץ המלחמה בנושאים הקשורים לטבח שעתיד לקרות. היא קיבלה על כך ביקורת חריפה מהציבור ומפוליטקאים משתי המחנות, וכעת נחשף כי ברסלר הגישה היום (חמישי) את התביעה בשל "עלילות דם" ו"אסופת שקרים בוטה, קונספירטיבית ומעוררת חלחלה".
"השקרים מעוררי הפלצות, שאף הוכחשו על ידי משרד ראש הממשלה במספר הזדמנויות, עשו את דרכם ממעבה המרשתת ועד ללב השיח הציבורי ולנייר המכתבים של הכנסת", כתבו עורכי דינה של ברסלר בכתב התביעה. יש לציין כי הדיווח שממנו גוטליב לקחה את הטענות הקשות הוא "עדנה קרנבל", ולא מדובר בגוף חדשות או אתר מהימן.
 
שקמה ברסלר בריאיון שישודר עם רוני קובן, קרדיט: כאן 11
כמו כן, חברת הכנסת צייצה בעבר ברשת X (לשעבר טוויטר) כי "הגב' ברסלר התגעגעה לאור הזרקורים ופרסמה שהיא הגישה תביעה נגדי. אני שבה ומבהירה כי החסינות שלי היא מהותית ומעוגנת בחוק ואין לי כוונה להסיר אותה. צר לי לאכזב את הגב' שאחראית עם חבריה בין השאר לתופת שהתרחשה עלינו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רוני קובן בושה למילה עיתונאי
    אני 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראיון שיכנס לפנתאון הראיונות המגוייסים. בעולם תקשורת מתוקן האיש הזה מוגלה מפעילות עיתונאית. זו הייתה כתבת תדמית שאנחנו הציבור ממנו.
    סגור
  • 1.
    מאמין יותר למילה של גוטליב (ל"ת)
    מוטי 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור