משפט

אלימות קשה בסניף רמי לוי: זה העונש המצחיק שקיבל התוקף

אדם תקף יחד עם אחיו אדם שהתברר להיות שוטר שערך קניות בסניף 'שיווק השקמה' בעיר, קיבל מבית המשפט חמישה חודשי מאסר על תנאי לצד תשלום פיצוי של 1,000 שקל למותקף, הנימוק: הוא לא ידע שמדובר בשוטר לא בתפקיד
מערכת ice |  4
רמי לוי (צילום יחצ)
הזוועה בסניף רמי לוי הסתיימה בכתב אישום, אבל בעונש קל למדי. תושב נשר בצפון, אשר תקף יחד עם אחיו אדם שהתברר להיות שוטר שערך קניות בסניף 'שיווק השקמה' בעיר, קיבל מבית המשפט חמישה חודשי מאסר על תנאי לצד תשלום פיצוי של 1,000 שקל למותקף, כאשר הנימוק להחלטה מצד בית המשפט הייתה שהוא לא ידע שמדובר בשוטר לא בתפקיד ועל כן זכה לעונש קל מאוד.
כאמור, על פי מאקו האירוע התרחש במהלך שנת 2022, כאשר א', בלש בתחנת משטרת חיפה, שטף את מכוניתו במתקן המיועד לשטיפת מכוניות, אבל לפתע הבחין בתור באדם כבן 50 שאיים על נהגת שלטענתו עקפה אותו בתור. הוא החליט להתערב משהבין לשיטתו כי הוא עשוי לפגוע בה.

הנאשם סיפר למאקו: "זו חובתי להתערב, לא רק כשוטר אלא כאזרח. הנהגת פחדה להתלונן . לא יכולתי לעמוד מהצד ולשתוק. הערתי לו על זה, ניסיתי להרגיע אבל הוא המשיך בשלו. אם לא הייתי מתערב זה היה נגמר באלימות. פתאום הנהג פנה אליי ואמר לי: 'אנחנו עוד נפגש, אתה עוד תשלם על זה בענק'".
כמה ימים לאחר מכן, ערך החשוד קניות לשבת בסניף סופר של רמי לוי בנשר. הנהג שאיים במתקן שטיפה זיהה אותו בתור למעדניייה: "לפתע הוא ניגש אליי ותפס לי את החולצה. לא הבנתי מה הוא רוצה ממני. ניסיתי להשתחרר מהאחיזה שלו. הוא החל לתקוף אותי למרות שידע שאני שוטר. כמה שניות לאחר מכן הצטרף אליו אדם נוסף (אחיו של התוקף)".
עוד הוא סיפר: "פתאום חטפתי בום לפנים והתחיל הלינץ'. הם תקפו אותי באגרופים וגרמו לי  לחבלות, היה לי מזל שלקוחות של הסופר התקשרו למשטרה ובסוף הצלחתי להשתחרר מהם, אבל הם המשכו לרדוף אחריי". שוטר שהיה במקום סייע לעכב את השניים עד שהגיעו כוחות משטרה ועצרו אותם לחקירה. השוטר שהותקף פונה לבית חולים לקבלת טיפול.
עו"ד יובל זמר, שייצג את התוקף טען שלא היה לו מושג כי מדובר בשוטר. לטענתו בתחנת המשטרה השניים לחצו ידיים והוא ביקש ממנו סליחה ובעקבות כך כתב האישום תוקן לעבירה קלה יור. השופטת קיבלה את עמדת הסנגור.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מדינה מטורפת (ל"ת)
    דני 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מקומו של התוקף בכלא. (ל"ת)
    עמית 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    המסקנה: מותר לתקוף אזרחים תמימים. העיקר שהם לא שוטרים
    אמיר 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה לשופטים שלנו? הפכו לתת רמה
    סגור
  • 1.
    קולת העונש
    חיש גז 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קורה לשופטים בימינו? ואם הוא לא שוטר, רק אזרח שמותקף פתאומית בגסות ובאלימות שכזו, זה העונש? זה הפיצוי? מה היה אומר כבוד השופט הפרוגרסיבי, אם זה היה קורה לאחיו או לאשתו? מערכת מושחתת! רפורמה עכשיו!
    סגור