משפט

מחריד: גבר אנס את בתה בת ה-12 של בת זוגתו והדביק אותה באיידס

אם מאוקלהומה, החזיקה מאמן ספורט נוער תחת איומי אקדח בביתה, לאחר שמצאה אותו מתעלל מינית בביתה הצעירה בת ה-12.  אחרי מעצרו, התגלה שהוא נשא איידס

מערכת ice | 
אקדח (צילום pixabay)
"הוא אנס אותי", אמרה לחוקרים החודש נערה בת 12, לאחר שאימה תפסה אותה ואת בן זוגה של האם מקיימים יחסי מין שלא בהסכמה בביתה שבאוקלהומה סיטי, כך דווח בעיתון קנזס סיטי סטאר.
מהמשטרה נמסר כי החשוד בשם דונבון סקוט שפרד, בן ה-39, נקלע לריב בבר ב-13 בינואר ונאסף על ידי האם שאיתה יצא והתגורר באותה העת. הילדה הצעירה ישנה בבית כששפרד והאם חזרו וזמן קצר לאחר שהם הלכו לישון, האם התעוררה ועד מהרה ראתה את הגרוע מכל, כשפרד אנס את ביתה בזמן שנרדמה. המשטרה, שהגיעה לדירתם באמצע הלילה, מצאה את האם מחזיקה את שפרד תחת איומי אקדח במצב נפשי מעורער.
במשך שנים שפרד היה מאמן בייסבול לנוער בקבוצה בשם "אוקלהומה אפטרמט". על פי הדיווחים, המאמן הודה במשטרה שהוא נשאי איידס, החוקרים דיווחו בתלונה הפלילית שהוא לא השתמש באמצעי מניעה במהלך התקיפה.
הנערה אמרה לחוקרים שזו לא הייתה הפעם הראשונה ששפרד אנס אותה לכאורה, אלא היו עוד שש תקיפות דומות שהתרחשו מאז הייתה בת 11, שפרד אנס אותה לכאורה גם ביום הולדתה ה-12, כך דווח מהחקירה.
על פי רישומים שפרד נעצר ומוחזק בערבות של 500,000 דולר בכלא במחוז קליבלנד והוא מואשם בשלל אישומים, ביניהם אונס מדרגה ראשונה, חשיפת אחרים לאיידס ומעשים מגונים כלפי קטין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה