משפט

רמי לוי נפל קורבן לשוד: זה הנזק שנגרם לסניף

השוטרים של תחנת נתניה נקראו להגיע למקום לאחר קבלת דיווח על ניסיון לפרוץ את דלתות הסניף. שניים מהם הצליחו לברוח מהמקום, השלישי רץ אחריהם ונפל והשוטרים עצרו אותו כשברשותו כלי הפריצה. השניים האחרים הצליחו להימלט מהמקום. עוד דווח כי הנזק לסניף מוערך בכ-30 אלף שקל בסך הכל
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום יחצ, פלאש 90, vecteezy)
בוקר לא נעים נרשם בסניף של רמי לוי בנתניה שנמצא ליד אצטדיון "היהלום" בנתניה נפרץ לפני מספר ימים. על פי פרסום של מיינט נתניה, השוטרים של תחנת העיר נקראו להגיע למקום לאחר קבלת דיווח על ניסיון לפרוץ את דלתות הסניף.
לאחר שנערכו סריקות חשוד במעשה נעצר והוגש נגדו כתב אישום, שהוגש על ידי שלוחת התביעות במחוז מרכז של המשטרה. לדבריהם לפנות בוקר הוא הגיע לרחוב המחקר יחד עם שני חשודים נוספים כשמסור דיסק חשמלי באמתחתו, כך ניסה לפרוץ את דלת החירום ברמי לוי.

עוד צוין כי לאחר מכן השלושה קשרו חבל גרירה מהכב עמו הגיעו לדלת ומשכו אותה בעוצמה כאשר הרכב עקר אותה מהמקום. לאחר הפריצה זיהו כספת במשרד שהכילה מכשירים ניידים בהיקף של 200 אלף שקל. הם ניסו לגרור אותה מהמקום, אך ללא הצלחה ובזמן הזה השוטרים הגיעו לסניף.
שניים מהם הצליחו לברוח מהמקום, השלישי רץ אחריהם ונפל והשוטרים עצרו אותו כשברשותו כלי הפריצה. השניים האחרים הצליחו להימלט מהמקום. עוד דווח כי הנזק לסניף מוערך בכ-30 אלף שקל בסך הכל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה