משפט

בלב חיפה: לא תאמינו מה איתרו השוטרים בבית בעיר

שוטרים שביצעו פעילות מבצעית בחיפה עשו חיפוש בבית בעיר, ואפילו הם היו מופתעים מכמות הנשק והתחמושת שאותרה בו, בנוסף לסמים וכסף מזומן
מערכת ice | 
תת מקלע תחמושת (צילום דוברות המשטרה)
שוטרי מחוז חוף מתחנת חיפה ביצעו היום (ראשון) פעילות מבצעית, במסגרתה ביצעו חיפוש בבית בעיר  ואיתרו בו כמות אמל"ח גדולה וסמים מסוכנים, בנוסף לכסף מזומן. השוטרים ביצעו מעצר של שני חשודים בהחזקתם.
בחיפוש איתרו השוטרים תת מקלע מסוג קרלו, שני רימוני הלם, שלוש מחסניות, תחמושת רבה וכמות מסחרית של סמים מסוכנים. 28 גרם של חומר החשוד כסם מסוג קריסטל אותרו וכן  כסף מזומן בשווי של אלפי שקלים, שהוסלקו במקום. 
בתום הפעילות נעצרו כאמור שני חשודים, בני 25 ו-31, תושבי המקום והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה. בהתאם לממצאי החקירה תבקש המשטרה מבית משפט השלום בחיפה להאריך את מעצרם.
תפיסה זו מצטרפת למספר רב של פעילויות לאיתור אמל"ח המתרחשות בתקופה האחרונה, כאשר במחסני הראיות של המשטרה כבר נמצאים עשרות אלפי פריטי אמל"ח, אך לא נראה שזה הולך להיעצר בקרוב.
לאחר שהחליטה לקיים פעילות ממוקדת בחברה הערבית לאיתור ואיסוף נשק בלתי חוקי, פעילות שמעט נעצרה בעקבות הסטה של כוחות לעבר זירות הלחימה, המשטרה כבר איתרה כמות רבה של אמל"ח ובין התפיסות גם כלי נשק מתקדמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה