משפט

סכסוך משפחתי: את מי תובע המיליארדר מוריס קאהן ב-1.6 מיליון דולר?

המילארדר בן ה-93 שנולד בדרום אפריקה והיה ממייסדי אמדוקס הגיש תביעה נגד קרוב משפחה בטענה כי הפר הסכם בין הצדדים, הקרוב ג'סטין גולדמן הגיב כי קיים הסכם חדש לפירעון חוב, דבר אותו קהאן הכחיש בתוקף
מערכת ice | 
מוריס קאהן (צילום ויקיפדיה,Dafna.liza,(CC BY-SA 4.0))
המיליארדר מוריס קאהן ממייסדי אמדוקס הגיש לבית משפט השלום בתל אביב תביעה בסך 1.6 מיליון דולר נגד קרוב משפחתו ג'סטין גולדמן בטענה שהפר הסכם בין הצדדים. קהאן טוען כי גולדמן הפר את ההסכם ב"רגל גסה" וחייב לקאהן את הסכום שלא שילם. 
במסגרת התביעה טוען קאהן כי בשנת 2018 חתמו הצדדים על הסכם הלוואה מתוקפה הלווה איש העסקים לגולדמן 1.6 מיליון דולר למטרת רכישת מכרה זהב בסיירה לאון באפריקה, אולם לאחר מספר ימים התברר כי גולדמן לא השלים את הצד שלו בהסכם וכך היא הועמד לפירעון מיידי והפר את התחייבויותיו. במסגרת כתב התביעה הסתבר כי החזיר לו מאוחר יותר חלק מהסכום בשווי 1.28 מיליון דולר.
במסגרת כתב ההגנה אותו הגיש גולדמן נטען כי שלח ביוני 2023 מייל במסגרתו נכתב כי קיים הסכם חדש לגבי ההלוואה. קאהן הכחיש זאת בתוקף. 
מוריס קאהן בן ה-93  ממייסדי אמדוקס ודפי זהב. בנוסף עומד המיליארדר בראש קבוצת המשקיעים שהשקיעו בעבר בחללית הישראלית הראשונה שנחתה על הירח "בראשית" אולם פרש מההשקעה בבראשית 2 שאמורה הייתה להיות משוגרת לירח בשנת 2025
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה