משפט

כתב חדשות 13 תובע: מי נדרש לשלם 50,000 שקל?

עורכי דינו של מתן חודורוב, אסף שרעף וטליה שחר שלחו מכתב התראה בשמו לפני תביעה, למשתמש ברשתות החברתיות שפרסם תמונה של חודורוב כששפתיו מנופחות ולשון מלקקת את השפתיים: ״לא הבנתי, חודורוב הוא מברית המוצצות?"
מערכת ice |  3
מתן חודורוב (צילום רונן אקרמן, פלאש 90/ תומר נויברג)
בתקופה האחרונה, החליטו מגישי מהדורות החדשות, הכתבים והפרשנים במערכות חדשות 12, חדשות 13 וגם ערוץ 14 להוריד את הכפפות במאבק מול המכפישים ברשתות החברתיות. גם מתן חודורוב נכנס לקלחת והחליט לסגור חשבון.
הפעם מדובר בעוד תביעה שעניינה 'הערות מיניות', אחרי שפרשן חדשות 12 גיא פלג תבע תביעת לשון הרע בגובה רבע מיליון שקלים מצייצן אשר כינה אותו "פדופיל", הפרשן לענייני כלכלה של חדשות 13 מתן חודורוב החליט להגיש תביעה משלו על הערות פוגעניות לא פחות.
על פי פרסום של TMI, עורכי דינו של חודורוב, אסף שרעף וטליה שחר שלחו מכתב התראה בשמו לפני תביעה, למשתמש ברשתות החברתיות שפרסם תמונה של חודורוב כששפתיו מנופחות ולשון מלקקת את השפתיים: ״לא הבנתי, חודורוב הוא מברית המוצצות?״. 
במכתב ההתראה שקיבל, נכתב כי: ״ציוץ מבזה בעל אופי מיני ומשפיל נגד העיתונאי״ בתמורה דורשים עורכי דינו במסגרת פשרה בלבד, פיצוי כספי לחודורוב בסך 50,000 ופוסט התנצלות כדי לא להמשיך למהלכים משפטיים נוספים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מחפש כסף קל
    אבי 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך תעבוּד
    סגור
  • 2.
    ליצן קטנוני הוא הרי משתלח בצורה מכוערת בהרבה מדי יום (ל"ת)
    תלמד גם לקבל 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    התביעה היא לשם עשיית עושר, לשון הרע זה התירוץ
    דורון 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אם בלשון הרע עסקינן, אזי המכתב היה דורש מחיקת הפוסט, הכרה בעובדות והתנצלות .... אבל הוא מבקש כסף... המסכן רעב ללחם, תעלו לו את המשכורת בחדשות 13, שלא יתרגל להשלים הכנסה מתביעות
    סגור