משפט

העוקץ האכזרי נחשף: מי מגייס כספי מרמה על חשבון משפחת ביבס?

משפחת ביבס נחרטה בלב של כולנו לאחר שצפינו באם המשפחה, שירי ביבס, נחטפת לעזה יחד עם שני ילדיה במהלך השבת השחורה. כעת, מתברר כי אלמוני התחזה לבת דודתה של שירי, יפעת ביבס, בשביל קמפיין גיוס תרומות, וזו בתגובה הגישה תלונה למשטרה
מערכת ice | 
צילום פלאש 90/ מרים אלסטר
התמונה שנחרטה כמעט לכל ישראלי בראש מהשבת השחורה בה נטבחו אלפי ישראלים, היא של שירי ביבס נחטפת מביתה בקיבוץ ניר עוז עם שני ילדיה הקטנים, כפיר בן העשרה חודשים ואריאל בן הארבע, בהם אחזה בידיה. כעת מתברר כי יפעת, בת דודתה של שירי ביבס, העידה במשטרה כנגד אלמוני שהתחזה בשביל "גיוס תרומות" עבור המאבק להשבת המשפחה.
בתלונה נטען כי אותו בחור אלמוני השתמש בתמונתה של שירי ביבס, ובכך ניסה (והצליח) לחדור לליבם של ישראלים רבים אשר חשבו שהם תורמים עבור המאבק לשחרור שירי וילדיה החטופים. דרך הפעולה של המתחזה הייתה לפנות לאנשים בוואטסאפ ולבקש תרומת בשם המשפחה. המשטרה הודיעה כי היא חוקרת את התלונה. כרגע אין מידע נוסף בדבר אותו אלמוני.
כזכור, המטה להשבת החטופים מנסה בכל דרך להישאר בשיח הציבורי במטרה ללחוץ על הממשלה לחתור לעסקת חטופים. אחת הדרכים בהן המטה ממשיך לפעול היא, בין היתר, באמצעות קמפיינים של גיוס המונים. משפחת ביבס הצליחה לעורר רגשות אמפטיה אצל ישראלים רבים, ועצוב לגלות כי יש את מי שמצליח לרדת לרמה השפלה ביותר ומשתמש בהם כדרך להונות אזרחים ולהרוויח כסף על חשבונם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה