משפט

עובדת נוספת תובעת את מנהלת רשות החברות: "גערה ומשכה אותי לשירותים"

עובדת נוספת בלשכת החברות תובעת את המנהלת רוזנבוים בגין התעמרות ופגיעה במוניטין, מדובר בעובדת שנייה שטוענת זאת, מנגד רוזנבוים הכחישה את המיוחס לה וטענה כי מדובר בשקרים ובדיות
מערכת ice | 
מיכל רוזנבוים (צילום ויקיפדיה)
עובדת נוספת תובעת את מנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים בגין התעמרות ופגיעה במוניטין. כך מדווח בכלכליסט. לטענתה של העובדת דורית ממן, רוזנבוים תקפה אותה פיזית וגערה בה. מדובר בעובדת השנייה שתובעת את המנהלת רוזנבוים. כזכור גם סכנה של רוזנבוים נדב צוק תבע את המנהלת. שווי התביעות עומד על 800,000 שקל.
בתביעתה טענה ממן כי רוזנבוים צעקה וגערה, "איפה דורית"? כשמצאה אותה תפסה בה בחוזקה ומשכה אותה לכיוון השירותים, הראתה לה את האסלה שבתוכה גליל נייר טואלט תוך צעקות: "מחר בבוקר הדבר הראשון שאת עושה זה לנקות את השירותים, כמו שאת מנקה את הבית שלך, ככה אני מבקשת שיהיה גם פה, שמעת?"
ממן הוסיפה כי מאז האירוע שהתה חודשיים בחופשת מחלה בגלל הלחץ והמצוקה שרוזנבוים גרמה לה ואף לקחה תרופות נוגדות חרדה ודיכאון, חלק מהלחץ נגרם כתוצאה מהתעמרות שאותה עובדת חוותה כבר שנים לפני כן מהיועצת המשפטית דאז. ממן טענה כי מדובר באירוע חריג וחמור כאשר לטענתה, רוקנה רוזנבוים אותה ממרבית תחומי העשייה אותם ביצעה.

מרוזנבוים נמסר בתגובה לכלכליסט כי "מדובר בהאשמות שקריות ומסע צייד מתוזמן ומתוזמר, בדיה ממוחזרת ושקרית מהיסוד וכי בידינו הוכחות חותכות ונחרצות כי מדובר בשקרים וכי לא תשב בחיבוק ידיים לנוכח האשמות אלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה