משפט

זה שם המורה החשוד שפגע בקטינות, המשטרה מחפשת קורבנות נוספים

מורה במוסד חינוכי בשומרון, תושב עלי בשנות ה-20 לחייו חשוד בביצוע עבירות מין בקטינים מתחת לגיל 14. כעת בית משפט השלום התיר לפרסום את שמו, מאחר והמשטרה מחפשת אחר קורבנות נוספים
מערכת ice | 
תקיפה מינית (צילום shutterstock)
משטרת ישראל פרסמה הערב (רביעי) את שמו של המורה מהשומרון, החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידותיו הקטינות, לאחר שבית משפט השלום בעיר פתח תקווה התיר את פרטי החשוד לפרסום.
אליאב גלעד איבריס, תושב עלי בשנות ה-20 לחייו, הוא החשוד בביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בקטינים מתחת לגיל 14, כאשר על פי ממצאי החקירה, חלק מהן היו תלמידות שלו במוסד החינוכי בו עבד כמורה מחליף.
לאור אופי העבירות החמורות, בית המשפט התיר את פרסום שמו של החשוד מטעמי עניין ציבורי ולשם איתור קורבנות נוספים. במשטרה מבקשים מהציבור כי "ככל שישנן קורבנות נוספים שנפגעו מדפוס פעולתו של החשוד, יש לפנות לתחנת משטרת אריאל בטל' 03-7729444, למוקד 100 או לכל תחנת משטרה אחרת".
החלטה זו של בית המשפט מצביעה על המשך בשינוי התפיסה לגבי התרת פרטי החשודים בעבירות מין ואלימות נגד נשים, לאחר שבמשך שנים רבות מרבית החשודים בעבירות אלו היו נשארים אנונימיים ובתי המשפט נהגו להשאיר את שמם חסויים, בתקופה האחרונה נראה כי גם במשטרה וגם בבתי המשפט הבינו כי על מנת להתחיל למגר את התופעה, צריך לחשוף את החשודים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה