משפט

רשת סוחרי הסמים הסודנית נחשפת: 11 כתבי אישום הוגשו

היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז ת"א הפעילה לאחרונה  שוטרים סמויים שביצעו עשרות עסקאות סמים והביאו להפללתם של נתינים זרים ממוצא סודני בחשד לסחר בסמים. אתמול הוגשו כתבי אישום חמורים נגד 11 חשודים
מערכת ice |  2
קוקאין בשווי מיליון דולר (צילום shutterstock, pexels)
במסגרת המאבק בפשיעה, באלימות ובנגע הסמים בקרב קהילת הנתינים הזרים בתל אביב, מפקד מחוז ת"א, ניצב פרץ עמר הנחה את כוחות המחוז לתת דגש לטיפול בתופעות הפשיעה, בהם מעורבים נתינים זרים ולחזק את תחושת הביטחון של התושבים באזור. 
כאמור, בשבועות האחרונים מחלק הסוכנים של הימ"ר החל להפעיל שוטרים סמויים באזור התחנה המרכזית הישנה בת"א, נגד סוחרי סמים, נתינים זרים ממוצא סודני, אשר עפ"י החשד, מבצעים עסקאות סמים לעיני כל ברחובות דרום ת"א והסביבה.

בשלב הסמוי של הפעילות, שוטרים סמויים במעטפת של יחידות  נוספות ושילוב אמצעים טכנולוגים, ביצעו למעלה מ-40 "עוקצים" (עסקאות רכישת סמים) והביאו להפללה לכאורה של 15 נתינים זרים, שמכרו סמים מסוכנים מסוגים שונים ביניהם: קריסטל, חשיש ומריחואנה.
בתאריך 27/11/23  עם המעבר לחקירה גלויה, פשטו בלשי הימ"ר ויח' הכלבנים של מחוז ת"א על תחנות הסמים של החשודים ברחובות לוינסקי, נווה שאנן, הר ציון וכתובות נוספות, וביצעו חיפושים ומעצרים.
במהלך החיפושים נתפסו סמים מסוגים, וכן נעצרו והועברו לחקירה במשרדי הימ"ר 12 חשודים בחשד לסחר בסמים. במהלך החקירה אספו חוקרי הימ"ר ראיות נוספות נגד החשודים בביצוע עבירות המיוחסות להם.
מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב ואתמול,עם סיום החקירה,הגישה יחידת תביעות תל אביב של חטיבת התביעות כתבי אישום נגד 11 חשודים בסחר בסמים ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.
פעילות ממוקדת זו מצטרפת לרצף פעילויות נגד תופעות הפשיעה והאלימות בקרב הנתינים הזרים, ואנו פועלים כל העת במטרה לחזק את תחושת הביטחון של התושבים ולהביא לצמצום הסחר בסמים והפשיעה באזור.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    להמיר את הכלא בגרוש מרצון
    רפאל 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף למדינה שיגורשו....וגם אלה שלא פשעו יש לגרש את כולם...די מספיק אלה מהגרי עבודה. ..
    סגור
  • 1.
    ממשלת
    דרעקלפיד 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלת הריקבון והצחנה בראשות מלאך החבלה חירבנתם את ארצנו דרום תל אביב וכנופיות האפריקאים בדיוק כמו הפרצופ של הממשלה המושחתת בתולדות ישראל!
    סגור