משפט

מפקדת הכלא של סינוואר: "הוא ישחרר את החטופים תמורת כרטיס לקטאר"

תת גונדר בדימוס בטי להט טענה כי התריעה פעמים רבות על התחזקות מעמדו של רב המרצחים בבית הסוהר הישראלי, ועל חששותיה הביטחוניים. בראיון לברדוגו וכהן ציינה: "היה לו הרבה דם על הידיים, כולל פלסטינים שאותם קבר בחיים". הבכירה חשפה כי מי שבחר את שמות האסירים שישוחררו בעסקת שליט זה ראש ממשל חמאס ברצועת עזה
מערכת ice | 
יחיא סינוואר (צילום shutterstock)
תת גונדר בדימוס בטי להט, שפיקדה על הכלא בו היה כלוא יחיא סינוואר, היא אחת הדמויות הבולטות במערכת הביטחון ובשירות בתי הסוהר שמתראיינות לעיתים תכופות לכלי התקשורת מאז פרוץ המלחמה. בראיון לברדוגו ודורון כהן ברדיו גלי ישראל שערכה לפני כחודש, חשפה כי התריעה פעמים רבות על התחזקות מעמדו של סינוואר ועל חששות ביטחוניים, אולם איש לא התייחס לכך.
אמש (חמישי) באולפן "הפטריוטים" עם ינון מגל ציינה כי להערכתה "סינוואר יכנע וישחרר את החטופים תמורת כרטיס לקטאר". להט הסבירה כי להערכתה עבאס א-סייד שהיה אחראי לפיגוע במלון פארק עותר לבג"ץ בגלל החלפת המדים מחום לכתום. במהלך הראיון הטיחה ביקורת חריפה ביותר על מערכת המשפט: "אתה מרגיש לפעמים שמבחינת בג"צ המחבלים הם קולגות שלהם, ואנחנו האויבים שלהם".
 
על רב המרצחים סינוואר סיפרה להט לברדוגו וכהן: "היה לו הרבה דם על הידיים כולל דם פלסטינים שאותם הוא קבר חיים, כל אחד שהוא חשד בו ששיתף פעולה עם ישראל. כל הפרשנים והאלופים באולפנים שניסו לצייר אותו כפרגמטי אין להם מושג על מה הם מדברים. אף אחד מהם לא הכיר ולו לשנייה אחת את יחיא סינוואר".
"יש כמוהו עשרות כאלה. כשהייתי ראש חטיבת המודיעין שלחתי הרבה מאוד מידעים על האיש הזה שבונה את עצמו בכלא ללא מענה. בעסקת שחרור שליט מי שבחר את שמות האסירים זה לא שב"כ ולא אמ"ן אלא אך ורק יחיא סינוואר" .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה