משפט

מלון היוקרה חוטף תביעה הזויה: מה מצאה הנופשת בבקבוק המים?

אישה אמריקאית שבילתה החודש במלון היוקרה ריץ' קרלטון בקליפורניה, בסך הכל ביקשה מהצוות בקבוק מים. אחרי ששתתה אותם, הבינה כי הם מלאים בזרע של אדם. כעת, היא מגישה נגדם תביעה בגין פגיעה מינית, גרימת מצוקה רגשית מכוונת ורשלנות
מערכת ice | 
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מדי יום אנו שומעים סיפורים הזויים שקורים בבתי מלון ברחבי העולם, אך סיפור הזוי שכזה ספק אם יצא לכם לשמוע בעבר, בטח שמדובר במלון היוקרה ריץ' קרלטון. אישה אמריקאית שבילתה החודש במלון היוקרה של הרשת האף מון ביי (Half Moon Bay) בקליפורניה, טוענת כי קיבלה מאחד מעובדי המלון בקבוק מים עם זרע של אדם. כך דווח באתר "Odditycentral".
לטענת האישה היא ביקשה כמה בקבוקי מים לחדרה מהצוות במלון, ולאחר שאל נמסרו על ידי אחד מאנשי הצוות, היא גילתה לתדהמתה בקבוק מים עם זרע של אדם. אותה אישה טוענת כי הניחה את אחד מבקבוקי המים על השידה ליד מיטתה והלכה לישון. בהמשך הלילה, היא התעוררה מצימאון, לקחה לגימה מהבקבוק ומיד הבינה שמשהו לא בסדר, כאשר טענה שהיו להם "טעם מחריד".
אותה אישה, שיצאה לחופשה יחד עם בן זוגה, הזעיקה את המשטרה למלון, בטענה שהמים שהגישו לה "מזוהמים בזרע אנושי". השוטרים לקחו דגימה מהבקבוק ואכן אישרו שמדובר בזרע של אדם שהוגש לה על ידי אחד מעובדי הצוות של המלון. כעת, בני הזוג כאמור הגישו תביעה נגד ריץ' קרלטון בגין פגיעה מינית, גרימת מצוקה רגשית מכוונת ורשלנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה