משפט

וואלה בדרך לחטוף תביעה מהצל: "יש לכם עד 16:00 להתנצל"

הצל כתב באינסטגרם: "לפני הכל, וואלה על זה שלא ביקשתם תגובה וכתבתם פייק הרגע צורפתם לרשימת התורמים לכיתת הכוננות וצה"ל שלי. זוכרים איך שנים קראתי לכם וואלה הוא אכבר? חשבתי שאחרי התקופה הזאת הבנתם את הטעות שלכם אבל כנראה שלא"
מערכת ice |  4
הצל תובע ודורש פיצויים (צילום freepik, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אחרי שהדהדו את דבריה של חברת עיריית תל אביב ציפי ברנד נגד הצל, יואב אליאסי, שמשמש חלק מכיתת הכוננות של תל אביב כי "הוא מסתובב עם מחסנית בהכנס" ומתחה ביקורת על כך שהוא לטענתה מסוכן לכאורה, וואלה עומדים לחטוף תביעה מהראפר וכך גם ברנד עצמה.
הצל כתב באינסטגרם שלו: "לפני הכל, וואלה על זה שלא ביקשתם תגובה וכתבתם פייק הרגע צורפתם לרשימת התורמים לכיתת הכוננות וצה"ל שלי (מכתב מעורך הדין שלי יניב לנקרי בדרך אליכם) זוכרים איך שנים קראתי לכם וואלה הוא אכבר חשבתי שאחרי התקופה הזאת הבנתם כבר את הטעות שלכם אבל כנראה שלא ..מבעס לסגנית עיריית תל אביב ציפי ברנד שפוטרה פעמיים ועכשיו אזרחית שמנסה לעשות קמפיין על גבי לראשות העיר תל אביב שלום לך, יפה לראות איך הסרת במהירות את הפוסט מהפייסבוק אחרי שקטלו לך את הצורה והשארת אותו באזור הבטוח בטוויטר אבל גם שם קטלו אותך גם בתגובות בוואלה אז לא הלך לך. אופסי..".

עוד הוא כתב: "אז הנה כמה תיקונים לפוסט שלך: א. במקום להגיד תודה על זה שאנחנו במשימת אבטחה וכוננות כדי לשמור על הילדים בחרת להשמיץ.(למרות שזה לא הסיפור) ב. מעניין שלידי פחות מ10 מטר(כמובן שלא צילמתם) עמד איש כיתת הכוננות של פיקוד העורף עם נשק ארוך וזה לא הפחיד את ההורים ולא עבר שיימינג מצולם, רק הצל מפחיד אותך מעניין..ג. אני שם כדי לאסוף את הבת שלי שבכיתה א חוצפנית שכמוך לא סתם נעמדתי שם. תתביישי! ד. אני מוסמך ומאומן על ידי המשטרה ואחרי שירותי בקבע באותה יחידה שאת שירתת בה. ה. תבדקי את הנוהל לגבי מחסניות בזמן מלחמה חוצפנית".
לסיום כתב: "את צריכה להתבייש בעצמך על הפוסט המסית והשקרי הזה. כמו שאמרתי את ווואלה תקבלו מכתבי תביעה אם לא תעלו פוסט התנצלות בכל הפלטפורמות שלכם יש לכם עד השעה 16:00 או שניפגש בבית משפט. עורך דין יניב לנקרי שתוריד את המדים תכין את החליפה".
נזכיר כי הרקע לתגובה של ה"צל" באה אחרי פניה של ציפי ברנד למפכ"ל המשטרה ולמפקד המחוז במסגרתה ביקשה ברנד, לחדד את הנהלים בכיתות הכוננות כך שחבריה לא יסתובבו עם מחסניות ב"הכנס" ליד בתי ספר ובכלל בתל אביב.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    וואלה זה אל ג'זירה. אפילו גרועים יותר...
    וואלה בוגדים 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נקמה בדרך אליכם וואלה. מה שהיה לא מה שיהיה.
    סגור
  • 3.
    לתבוע את הצורה של וואל-ג'זירה
    יורגן 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ערוץ הסתה נגד יהודים
    סגור
  • 2.
    תתבע להם את הצורה, ואתה מוזמן בשמחה לשמור בעיר שלי (ל"ת)
    אני 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    טוב מאד, הגיע זמן לחסל את הפייקים האלה. (ל"ת)
    ירדן 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור