משפט

המסעדות בנתב"ג מסתבכות בענק: מי נתבעו ב-1.7 מיליון שקל?

שתי מסעדות סושי שפועלות בשדרת האוכל בטרמינל 3, נדרשות לשלם סכום עתק בטענה כי התעלמו לכאורה מהנחיות רשות שדות התעופה ומהוראות המכרז לכאורה
מערכת ice |  1
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
על פי פרסום באתר 'פספורט ניוז', רשות שדות התעופה הגישה במהלך השבוע האחרון לבית המשפט השלום בתל אביב תביעה בגובה 1.73 מיליון שקל נגד חברת דק איירפורט יזמות בע"מ שתחתיה פעלו שתי מסעדות סושי בנתב"ג, בשדרת האוכל של טרמינל 3.
התביעה נגד דק איירפורט גורסת כי: "לאחר תקופת הקורונה החלה החברה לעשות דין לעצמה ולהפר את החוזה בהפרות יסודיות, חוזרות ונשנות, אשר לא תוקנו, על אף אינספור פניות מצד הרשות ופגישות בין הצדדים בנושא זה".

כמו כן הודגש: "בניגוד לחובתה החוזית המפורשת, הפעילה החברה את המסעדה באולם היוצאים במתחם הדיוטי פרי בימים ובשעות הנוחות לה, ולא לאורך כל זמני הפעילות בנתב"ג, כפי שנדרש ממנה בחוזה, וזאת תוך פגיעה בציבור הנוסעים".
ברשות שדות התעופה תקפו:  "בטענה להתעלמות מהוראות הרשות, מהוראות המכרז אליו ניגשה, תוך ניסיון להתעשר שלא כדין על חשבון הרשות. מדובר בענייננו בהתנהלות בעלת סממנים ביריוניים". ברשות שדות התעופה גם עלו טענות כי דק איירופרט לקחה לכאורה ציוד בישול בחשמל  בניגוד לחוזה בסך של 110,438 שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי זה סוף לעושק הנוסעים לחו"ל. (ל"ת)
    סמי 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור