משפט

גם במלחמה האלימות נמשכת: בת 38 נדקרה למוות בידי בן זוגה

תושבת תל אביב שהכירה באינטרנט גבר בן 29 מרחובות, נמצאה מתה ברכב כשגרונה משוסף. בן הזוג נעצר בחשד לרצח ומעצרו הוארך. מנכ"לית שדולת הנשים: "דווקא בעת הזו אסור להזניח את המאבק החשוב באלימות כלפי נשים"
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בתוך המולת מלחמת חרבות ברזל, נרצחה אתמול (שלישי) אישה נוספת בישראל, על פי החשד בידי בן זוגה.
האישה, בת 38 תושבת תל אביב, נדקרה למוות בגרונה ברחובות. צוות מד"א מצא אותה ללא רוח חיים בתוך רכב. בן זוגה, בן קסטרו, בן 29 מרחובות, נעצר בחשד לרצח ומעצרו הוארך.
מחקירה ראשונית עולה כי השניים הכירו באינטרנט, והרצח בוצע ככל הנראה על רקע אי רצונה של הקורבן למסד את הקשר ביניהם.

עו"ד עינת פישר לאלו, מנכ"לית שדולת הנשים, פרסמה היום בתגובה: "בתוך כל החדשות הקשות שפורסמו מאז אמש, התבשרנו גם על רצח נוסף של אישה. האלימות כלפי נשים ממשיכה גם במלחמה. גם בימים אלו של כאב וקושי, בהם כל תשומת הלב שלנו מרוכזת במלחמה, בחיילים והחיילות, בחטופים וחטופות, בנרצחים והנרצחות, נשים רבות חיות תחת פחד ואיימה גם בביתן הפרטי, בחיים האישיים שלהן.
"הניסיון מוכיח, כי בתקופות חירום ולחץ, האלימות מתגברת וצפויה להמשיך ולהחמיר. הוצאנו השבוע מכתב, יחד עם עשרות ארגוני נשים, הקורא לבכירי הממשלה לתת מענה לא רק להשלכות של המלחמה על נשים, אלא גם לנושאים המשפיעים על נשים גם ביום יום, שעלולים להידחק הצידה בצל המלחמה - ביניהם, גם האלימות כלפי נשים והאלימות במשפחה. אנחנו קוראות מכאן לממשלה - לצד הטיפול החשוב בכל נפגעות ונפגע המלחמה והשלכותיה - שלא להזניח את המאבק החשוב באלימות כלפי נשים דווקא בעת הזו, להיערך מראש למניעה ולהתמודדות עם החמרת התופעה המסוכנת הזו, ולא להותיר מאות אלפי נשים וילדים לבד תחת איום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה