משפט

בן 28 נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בנערה בת 13 מהשרון

משטרת ישראל עצרה השבוע בתום חקירה סמויה בת מספר שבועות את לירז רוזנברג - תושב גבעתיים בן 28 בחשד לביצוע עבירות מין בנערה כבת 13 לאחר שקבע מפגש עמה בעיר מגוריה בשרון, תוך התחזות לאחר תחת השם הבדוי רז
מערכת ice | 
תקיפה מינית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
היחידה המרכזית של מחוז מרכז במשטרת ישראל עצרה השבוע בתום חקירה סמויה בת מספר שבועות את לירז רוזנברג - תושב גבעתיים בן 28 בחשד לביצוע עבירות מין בנערה כבת 13 לאחר שקבע מפגש עמה בעיר מגוריה בשרון, תוך התחזות לאחר תחת השם הבדוי רז.
בתום דיון שנערך בבית המשפט השלום בעיר ראשון לציון, הוארך מעצרו של החשוד לירז רוזנברג בן ה-28 עד תאריך 22.10.23 כאשר בימ"ש ציין בהחלטתו כי "קיים אינטרס מובהק בפרסום פרטיו של החשוד על מנת לבחון קיומן של קורבנות נוספים".
החקירה של משטרת ישראל בנוגע לביצוע עבירות המין בנערה כבת ה-13 נמשכת תוך מיצוי ראיות רשתיות ,זאת במטרה לאתר קיומן וזהותן של קורבנות נוספים שנפגעו על ידי לירז רוזנברג, שחשוד כאמור בביצוע עבירות מין בנערה כבת 13 מהשרון.
ממשטרתת ישראל נמסר בעקבות המעשה המזעזע ובחמור של רוזנברג כי "במשטרה שבים ופונים להורים לנהל שיח פתוח והדרכה עם ילדיכם לגלישה נבונה בטוחה, לצד גילוי מעורבות משותפת עם הנעשה על ידם  במרחב הרשתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה