משפט

תדהמה בדרום: ילד בן 11 נהג ברכב - והסיע את אחיו בן ה-5

צפו בתיעוד ממצלמות הגוף של השוטרת: קטין בן 11 נתפס נוהג ברכב פרטי בשטחי הפזורה הבדואית כשהוא מסיע ברכב את אביו ואחיו בן ה-5
מערכת ice | 
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
אם חשבתם שראיתם בשטחי הפזורה הבדואית בנגב כבר הכל והמשילות כבר הפכה לבדיחה – תמיד יש שיאים חדשים: למשל ילד בן 11 בלבד שנוהג ברכב פרטי ומסיע את אביו ואחיו הקטן, בן חמש.
כוחות המשטרה של תחנת ערוער שבנגב פעלו בימים האחרונים בצירי התנועה בדרום נגד תופעות של בריונות בכביש, וביצעו אכיפה נגד עבירות הגורמות לתאונות דרכים.
במהלך פעילות שיטור באזור שבפזורת אלסעריה, נתפס קטין בן 11 כשהוא נוהג ברכב מסוג סקודה, כשהוא מסיע את אביו ואת אחיו בן ה-5. הרכב הושבת במקום למשך 30 ימים, ואביו של הקטין זומן לחקירה בגין עבירה של התרת נהיגה לבלתי מורשה שהינו קטין.
 
וזה אפילו לא השיא בנגב: בשנה שעברה תועד ילד בן 8 (!) כשהוא נוהג ברכב סמוך לכביש 25. הילד נהג ברכב בשטח עפר ולידו נראה אביו. במושב האחורי של הרכב ישבו אימו של הילד, אחותו ותינוק בן שנתיים ללא מושב בטיחות.
מהמשטרה נמסר היום כי "המחוז הדרומי ימשיך לפעול בנחישות נגד תופעות של בריונות בכביש ועבירות מסכנות חיים, זאת על מנת להילחם בתאונות הדרכים ולהבטיח את שלומם של משתמשי הדרך בכבישים, בדרכי הגישה ליישובים ובצירי התנועה בדרום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה