משפט

הפתעה בנתב"ג: זה מה שהתגלה בתוך גופם של שני תיירים

היחידה המרכזית במחוז ת"א עצרו זוג (גבר, אישה) בלדרים מברזיל בחשד כי הבריחו בהחדרה לתוך גופם כשני ק"ג של קוקאין. בכוונת הפרקליטות להגיש נגד הזוג כתב אישום בחשד ליבוא סם מסוכן.
מערכת ice |  2
מכס (צילום פלאש 90/ משה שי)
במסגרת המאבק הנחוש של משטרת ישראל נגד הברחות סמים מגבולות המדינה, ימ"ר תל אביב ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה, במהלכה עלה חשד כי זוג בלדרים שהגיעו מברזיל ונחתו בנתב"ג, הבריחו סם מסוכן מסוג קוקאין באמצעות גופם, מחר צפוי הגשת כ"א ע"י פרקליטות מחוז ת"א נגד שני החשודים
בימ"ר ת"א הצטברו חומרי חקירה שהובילו את החוקרים לזהות החשודים ומועד הגעתם לנתב"ג בתאריך 9.9.23. כאמור, עם נחיתת בני הזוג (תושבי ברזיל) בנתב"ג, הם נעצרו ובחיפוש ראשוני על החשודה שהסליקה במקום מוצנע בגופה את הסמים, נתפסו כ-150 גר' של סם מסוג קוקאין המחולק למנות. בהמשך בוצעו מספר פעולות חקירה מהירות כולל צילום רנטגן, בשל החשד כי הסליקו כמויות של סמים בבטנם.

בצילום הרנטגן שבוצע בבי"ח, נדהמו השוטרים לגלות כמות של כמעט 2 ק"ג חומר החשוד כסם מסוג קוקאין שהוחדרו לגופם של הזוג, לפי החלוקה על הגבר נתפס כקילו סמים המחולקים ל-75 מנות ועל האישה נתפס כ-950 גרם סמים המחולקים ל-48 מנות .
החומר החשוד כסם נמצא בבטנם של שני בני הזוג, שהסליקו לכאורה באמצעות בליעה והחדרה את כל כמות הסמים שנתפסה. לאחר צילום הרנטגן שהציג את כמות הסמים שהיו בתוך גופם, חוקרי הימ"ר המתינו לפליטה של כל החומרים בבי"ח ולתפיסת כל החומר שהוחדר. בכוונת הפרקליטות להגיש נגד הזוג כתב אישום בחשד ליבוא סם מסוכן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כדאי שילמדו שלא כדאי בכלל להבריח את הסמים בבטן
    עמית 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי יש לא מעט מקרים שהשקית מתפוצצת והמבריח מת.
    סגור
  • 1.
    סמים
    רמי 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להוציא טותם להורג בברזיל משם הביאו את הסם המסוכן כדי לרצוח נפשות
    סגור