משפט

מתחזים בשיטתיות: הגנבים שמאיימים על תושבי חיפה

לאחר שהתקבלו תלונות על פריצה לדירות בעיר הצפונית, נעצרו גבר ואישה בשנות השלושים לחייהם בחשד שהציגו את עצמם כילדי בעלי הבית, לקחו רכוש וכרטיסי אשראי. כעת הוארך מעצרם בבית המשפט
מערכת ice | 
חיפה (צילום יחצ)
מרחב כרמל של משטרת ישראל מדווח הערב (שלישי) על גבר ואישה בני 38 ו-33 תושבי חיפה אשר התחזו בשיטתיות לילדי בעלי דירה, התפרצו לחמש דירות בעיר וגנבו רכוש בשווי אלפי שקלים. נוסף על כך, השתמשו בכרטיסי אשראי בשווי מאות שקלים. עתה, השניים חשודים בהתפרצות לבתים וגניבה. 
שוטרי תחנת חיפה ניהלו חקירה אופרטיבית עם קבלת מספר תלונות על פריצה לדירות בעיר, כאשר עלה כי הפריצות התבצעו בשיטתיות כאשר גבר ואשה התחזו לילדי בעלי הדירה פרצו לבית וגנבו מהמקום רכוש וכרטיסי אשראי בשווי אלפי שקלים. שני החשודים הובאו לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלאו. בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרם עד ה-21 בספטמבר.
בתוך כך, שוטרי תחנת יפו עצרו תושב תל אביב בן 35 אשר ייבא מחו"ל בקבוקונים עם חומר חשוד כסם מסוג סם אונס. שוטרי תחנת יפו בשיתוף עם המכס זיהו משלוח סם אונס, בעקבות כך מיד פתחו בחקירה ותוך זמן קצר הצליחו להגיע לזהות המזמין. ההחלטה על המעצר התקבלה לאחר שפקידי המכס איתרו משלוח חשוד ועירבו את המשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה