משפט

רמי לוי וישראייר משלמים ביוקר: כמה פיצוי שווה מזוודה שאבדה?

השופינג שעשתה אשה מהמרכז שטסה לאילת עם ישראייר וכלל רכישת בגדים, מוצרי איפור וקוסמטיקה, מטען חדש לטלפון הסלולרי ועוד, הסתכם בכמה שקיות שהיא שמה במזוודה שלה, אבל מתברר שאחרי שנחתה בנתב"ג ואספה את כבודתה, גילתה כי מזוודתה אבדה על כל תכולתה. מה פסק בית המשפט?
מערכת ice |  5
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ, פלאש 90/ משה שי)
רמי לוי וישראייר מסתבכים? אשה ממרכז הארץ שרכשה לפני כמעט שנה כרטיסי טיסה מנתב"ג ובחזרה לאילת, שם אמורה הייתה לנפוש שלושה ימים, גילתה כי הטיסה שלה חזור הפכה לסיוט גדול.
השופינג שעשתה בעיר הדרומית וכלל רכישת בגדים, מוצרי איפור וקוסמטיקה, מטען חדש לטלפון הסלולרי ועוד, הסתכם בכמה שקיות שהיא שמה במזוודה שלה, אבל מתברר שאחרי שנחתה בנתב"ג ואספה את כבודתה, גילתה כי מזוודתה אבדה על כל תכולתה

משלא נמצאה האבידה, החליטה לתבוע את ישראייר בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב ודרשה פיצוי בגין הקניות שעשתה ועוגמת הנפש שנגרמה לה לדבריה: "כל הקניות שעשיתי באילת נעלמו עם המזוודה",  לדבריה היא בזבזה 2,650 שקל על קניות וישראייר מודעת לאיבוד המזוודה.
בסופו של דבר, הוחלט כי חברת התעופה שבבעלות איש העסקיםרמי לוי, תשלם פיצוי עבור הנוסעת בגובה של 4,215 שקל שמחולקים לפי 1,200 שקל בגין עוגמת נפש, 400 שקל בגין הוצאות משפט והשאר מהווים כיסוי למזוודה שנעלמה ולתכולה שרכשה בזמן שהייתה באילת.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ישראייר
    אורית 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאוד. לא. נעים. לטוס. איתם.
    סגור
  • 4.
    ישראייר לא לוקחת אחריות
    ריקי 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנו ישראייר חייבת תשלום עבור הפרש חיוב כפול על מזוודה שמותנה בחתימה על מסמך דרקוני . נתקענו מול שרות לקוחות מבזה בלשון המעטה. כל בקשה לקבל אופציה לפניה למבקר החברה או כל אחד אחר מעל שרות הלקוחות נתקלת בהתעלמות - הם בונים על כך שלסכומים נמוכים אנשים לא יתבעו. גזלנים. אולי מישהו מכיר לאן ניתן לפנות ?
    סגור
  • 3.
    מסכן רמי לוי
    אזרח 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלא יפשוט רגל בעקבות פסק הדין
    סגור
  • 2.
    ...
    Bob 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כסף קטן בשביל רמי לוי
    סגור
  • 1.
    ישנה אמנת מונטריאול שקובעת בדיוק כמה לשלם
    גם אני 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה הגשתי תביעה נגד אלעל .כמדומני זה 1500 דולר לנוסע - אפשר לבדוק באינטרנט
    סגור