משפט

מזעזע: רופא מתל אביב חשוד בייבוא סם אונס

לאחר שאנשי המכס דיווחו על משלוח חשוד, המשטרה פשטה על ביתו של בן ה-35 ומצאה בו חומרים מסוכנים נוספים ביניהם אקסטזי, קטמין ופטריות הזיה. בבית המשפט טען הסנגור כי אחד הסמים שנמצא ברשותו הוא "ג'ל להסרת ריסים" בו משתמש כאשר הוא מתלבש כאישה
מערכת ice | 
סמים מסוכנים מסוגים שונים. הראיות (צילום דוברות המשטרה)
שוטרי תחנת יפו עצרו היום (שלישי) תושב תל אביב בן 35 אשר ייבא מחו"ל בקבוקונים עם חומר חשוד כסם מסוג סם אונס. שוטרי תחנת יפו בשיתוף עם המכס זיהו משלוח סם אונס, בעקבות כך מיד פתחו בחקירה ותוך זמן קצר הצליחו להגיע לזהות המזמין. ההחלטה על המעצר התקבלה לאחר שפקידי המכס איתרו משלוח חשוד ועירבו את המשטרה. 
מאוחר יותר נחשף ב-N12 כי מדובר ברופא המועסק באחד מבתי החולים הגדולים במרכז הארץ נעצר בחשד לייבוא סם אונס מחו"ל. בעקבות החקירה, ​בלשי תחנת יפו אספו את המשלוח ופשטו על ביתו של החשוד, בביתו נתפסו חומרים נוספים החשודים כסמים מסוגים: שמונה בקבוקונים של סם אונס, אקסטזי, מריחואנה, דוקטור, פטריות הזיה וקטמין. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת יפו. 

מעצר בית בתנאים מגבילים. הבקבוקונים שאותרו בביתו של הרופא (צילום: דוברות המשטרה)
לאחר מכן, הועבר הרופא לבית משפט השלום בתל אביב שקבע מעצר בית בתנאים מגבילים שכוללים ערבות, איסור יצירת קשר עם מעורבים נוספים בפרשה למשך חודש וכן התחייבות להתייצב בתחנת המשטרה לפי דרישה. בבית המשפט הסנגור ניסה להצדיק את הימצאות אחד הסמים ברשותו בכך שמדובר ב"ג'ל להסרת ריסים" שהחשוד נעזר בו כאשר הוא מתלבש בדמות אישה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה