משפט

מכר סמים לאסירים: סוהר ישראלי חשוד בקבלת שוחד

לאחר חקירה סמויה, לובש המדים שעבד בבית המעצר קישון נעצר על ידי שוטרי היחידה הארצית לחקירות סוהרים בלהב 433. היקף העסקאות נאמד בעשרות אלפי שקלים. במהלך התשאול הודה כי קיים קשר אסור עם האסירים
מערכת ice | 
סמים אילוסטרציה (צילום פלאש 90)
סוהר בבית המעצר קישון בעכו נעצר על ידי שוטרי היחידה הארצית לחקירות סוהרים בלהב 433. הסוהר חשוד שמכר לאסירים בבית המעצר סמים מסוכנים בהיקפים של עשרות אלפי שקלים. בעקבות פעילות יזומה של קציני ענף ביטחון מידע בחטיבת המודיעין של שירות בתי הסוהר, נפתחה חקירה סמויה כנגד הסוהר והוא הובא למעצר.
לפי החשדות העולים נגדו, לאורך כמה חודשים ובהזדמנויות שונות הסוהר מכר סמים לאסירים בבית המעצר קישון במחוז צפון בתמורה לתשלום. היקפי העסקאות עומדים על עשרות אלפי שקלים. ביום רביעי האחרון בשעות אחר הצהריים הוא עוכב והובא למשרדי להב 433. לאחר שהוטחו בו ממצאי החקירה הסמויה, הודה השוטר כי קיים קשר אסור עם האסירים, והכניס לתאי המעצר סמים וחפצים אסורים בתמורה לקבלת שוחד.
 
נוסף על כך, השוטר הודה במהלך התשאול כי הוא מחזיק חומר החשוד כסם בתיקו האישי בכלא. את החומר טרם הספיק להעביר לאסירים אשר מזוהים עם ארגון פשיעה מסוכן וגדול. בעקבות זאת, הועבר הסוהר להמשך טיפול היחידה הארצית לחקירות סוהרים בלהב 433 במשטרה אשר עיכבו את הסוהר ובחיפוש בתיקו נתפסו עשרות כדורים החשודים כסם וחשיש. הסוהר עוכב להמשך חקירה, בסיומה שוחרר בתנאים מגבילים ובהם חמישה ימי מעצר בית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה