משפט

עבירות התנועה של בן גביר נחשפות: "המשטרה והשר מקוזזים"

אמש נחשף היקף עבירות התנועה של השר איתמר בן גביר בפרק זמן של 23 שנים. בין 78 העבירות שביצע: נהיגה ללא חגורת בטיחות, מעבר ברמזור אדום, דיבור בטלפון ללא דיבורית, נהיגה ללא רישיון בתוקף ועוד
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
לאחרונה התפרסם כי השר בן גביר ביצע מספר עבירות תנועה ובהן נסיעה ברמזור אדום, ואף ספג ביקורת על כך שהפעיל מהבהב שלא לצורך. אמש בכאן 11 חשפו בדיוק רב יותר את היקף עבירות התנועה של השר, שבין היתר אחראי גם על אגף התעבורה במשטרת ישראל.
לפי הנתונים, לבן גביר רישיון נהיגה כבר כ-23 שנים, ובפרק זמן זה הוא ביצע לא פחות מ-78 עבירות תנועה, חלקן חמורות. למשל, לשר 23 דוחות בנושא אי חגירת חגורת בטיחות; 11 פעמים נתפס משוחרר בטלפון ללא דיבורית; ארבע פעמים נתפס כשהוא נוסע במהירות מופרזת ועבר ברמזור אדום פעמיים.
עבירות נוספות כוללות חציית קו הפרדה, נהיגה ללא רישיון בתוקף (6 פעמים), עצירה שמפריעה לתנועה, נהיגה ללא טסט, נהיגה ברכב שרישיונו לא מתיר לו לנהוג בו ועוד. נמצא עוד כי עבור עבירות אלו הוא שילם קנסות בסכום מצטבר של כ-30 אלף שקל.
השר בן גביר הגיב לנתונים לעיל ומסר לכאן 11 כי מדובר בעבירות שהתרחשו לפני זמן רב, ואף כי השר קיבל לכאורה פיצוי מהמשטרה בסך כרבע מיליון שקל בגלל מעצרי שווא ולכן "המשטרה והשר מקוזזים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפס
    הנרי 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפס בהכל 0000000000?0000000
    סגור