משפט

דיסני מסתבכת: למי תשלם 9.5 מיליון דולר פיצויים?

לאחר שהחברה התחייבה לאפשר כניסה בכל ימות השנה לפארק דיסנילנד בקליפורניה לכל מי שרכש את מנוי הMagic Key Pass, הרוכשים גילו להפתעתם כי זה לא המצב בפועל. במסגרת הסכם פשרה החברה תשלם 9.5 מיליון דולר פיצויים לבעלי המנוי
מערכת ice | 
דיסני (צילום pexels)
כ-103 אלף זכאים יקבלו פיצוי של 67 דולר, לאחר שרכשו מנוי שנתי לפארק האהוב הנמצא בקליפורניה בעלות של 1,400 דולר. חברת וולט דיסני הסכימה לשלם 9.5 מיליון דולר כדי ליישב תביעה ייצוגית על תוכנית ה-Magic Key Pass בדיסנילנד. התביעה הוגשה בשנת 2021 על ידי מחזיקת כרטיס Dream Key, ג'נאל נילסן בטענה שלמרות שדיסני פרסמה שלכרטיס הנ"ל המהווה , לא יהיו תאריכי הפסקה.
 
עם רכישת הכרטיס השנתי בעלות של 1,400 דולר בספטמבר 2021, חודש לאחר שדיסני שינתה החברה את שם התוכנית וקראה לה מפתח הקסמים. נילסן גילתה שהיא לא הצליחה להזמין כרטיס במשך רוב חודש נובמבר, למרות שכרטיסים ליחיד ולרב ימים עדיין קיימים זמין לתקופת הזמן. עד מהרה גילתה הגבלות נוספות, לפי התביעה.
 
הסכם ליישוב התביעה הוכרז תחילה, ללא פירוט, ביולי. ההסכם המקדים שנחשף ביום שישי מכסה 103,435 מחזיקי כרטיס Dream Key, כולם יירשמו אוטומטית לקבלת תשלום מהקרן בסך 9.5 מיליון דולר, אלא אם יבקשו להחריג אותם.
 
הסכום הכולל שיחולק ייקבע לאחר מספר ניכויים, לרבות שכר טרחת עורכי דין לשני הצדדים, פרס שירות לנילסן ועלויות אדמיניסטרטיביות מוערכות בסך של 147,547 דולר למנהל ההסדר. ההסכם המקדים מעריך שכל חבר בכיתה יקבל כ-67.41 דולר, אם כי יכול להיות סבב שני של תשלומים בהתאם לכמה שנותר לאחר ההפצה הראשונית והעמלות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה