משפט

ניצחון לדואר על קרעי? צו מניעה הוצא נגד הדחתו של היו"ר

בית המשפט העליון הוציא הבוקר צו על תנאי נגד הדחת יו"ר הדואר והורה לשר התקשורת ולרשות החברות לנמק את ההחלטה להעביר מתפקידו את מישאל וקנין תוך 30 יום, זאת לאחר שבג"ץ דן בשבוע שעבר בעתירה שהוגשה נגד הדחתו של יו"ר הדואר אשר נעשתה לטענת העותרים בניגוד לעמדת הגורמים המקצועיים
מערכת ice |  2
שלמה קרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

מכה לשר התקשורת ד"ר שלמה קרעי: בית המשפט העליון הוציא הבוקר צו על תנאי נגד הדחתו של יו"ר הדואר מישאל וקנין והורה לו ולרשות החברות לנמק את ההחלטה, זאת לאחר שבג"ץ דן בשבוע שעבר בעתירה שהוגשה נגד הדחתו של יו"ר הדואר אשר נעשתה לטענת העותרים בניגוד לעמדת הגורמים המקצועיים. 

יו"ר הדואר מישאל וקנין התראיין לאחר הפסיקה אצל קרן נויבך ברשת ב' ואמר: "מהתחלה אמרתי שאני מאמין במערכת המשפט ובבית המשפט העליון, אני מתכנן כבר היום לחזור למשרדי הקטן בדואר במודיעין ולעבוד על תכנית הבראה והפרטת הדואר".

מדואר ישראל נמסר: "אנו מברכים על החלטת השופטים להחזיר את מישאל וקנין באופן מיידי לתפקיד יו"ר הדואר, ופנינו להמשך הבראת החברה ולקידום ההפרטה שזוכה להתעניינות רבה מצד משקיעים."

כזכור בשבוע שעבר דן בג"ץ בהרכב שלושה שופטים בעתירה נגד הדחתו של יו"ר הדואר מישאל וקנין על ידי השרים קרעי ואמסלם, העותרים טענו כי ההדחה נעשתה בניגוד לדעת אנשי המקצוע ומדובר בניסיון להביא למינויים פוליטיים. נציג פרקליטות המדינה שנכח בדיון טען כי השר אמסלם אמר שרמת השירות בדואר ירודה ולכן הדיח את היו"ר וקנין. החוק עבר לפני 50 שנה וזו פעם ראשונה שעושים שימוש בסמכות הפיטורין.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קרעי אוטוקרט מהסוג המסוכן. מקים לנו קקיסטוקרטיה.
    פיפי 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש שיודע מעט הוא הכי מסוכן. מי שלא יודע כלום, אומר זאת. מי שלמד שנים, יודע שיש עוד הרבה ללמוד. קרעי. למד קצת ועכשיו רוצה למנות חברי מרכז ליכוד במקום אנשי מקצוע.
    סגור
  • 1.
    ממתי לבגץ אכפת מהאזרחים?
    אזרח 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל תל אביב יש שני סניפי דואר כל סניף מתנהל בקצב האתמול וממשיכים לסגור סניפים ובינתיים האזרחים נאנקים אבל איזה שופט עמד פעם בתור לדואר? הם אלים ובני אלים ולא מתערבבים במדמנה האנושית הם מורמים מעם צפים על ענני מוסר עליון ואוניברסאלי. תמשיכו כך להתעלל בעם ונראה לאן נגיע
    סגור