משפט

ח"כ בליכוד: "אני מאוד מקווה שבג"צ יכבד את הכנסת"

שלום דנינו, שמכהן גם כיו"ר ועדת המשנה לעסקים קטנים, הביע הבוקר את התנגדותו הנחרצת לפסילת החוק לביטול עילת הסבירות.  נציג מפלגת השלטון הוסיף כי "הרפורמה מתה" ושהוא "תומך בהחלטה של ראש הממשלה"
מערכת ice |  1
שלום דנינו (צילום יח"צ)
יו"ר ועדת המשנה לעסקים קטנים של ועדת הכלכלה, ח"כ שלום דנינו (הליכוד) התראיין הבוקר (שישי) במסגרת פרלמנט העסקים של בעלי המלאכה והתעשייה. במהלך הריאיון התייחס לדיון הצפוי בבג"צ בסוגיית ביטול עילת הסבירות. כשנשאל על ידי העיתונאי אטילה שומפלבי לגבי האפשרות שבג"צ יפסול את החקיקה, אמר דנינו: "אני מאוד מקווה שבג"צ הוא זה שיכבד את הכנסת, נתנגד לפסילת החוק".
כאשר התבקש לנמק את דבריו, הוסיף דנינו: "גם אם לבית המשפט החוק לא מתאים, והם חושבים שהוא לא טוב, אני מצפה מהם לכבד את החוק. הרפורמה הקודמת מתה. תמיד הייתי בעד הידברות, לצערי לא היה עם מי לדבר מהאופוזיציה. אני תומך בהחלטה של ראש הממשלה ובשרטוט החדש שהציג". 
 
דנינו התייחס בהרחבה לתחושות הקשות בקרב אזרחי ישראל בעקבות המחלוקת שיצרו המהלכים שמקדמת הממשלה בקרב אזרחי ישראל: "אני הייתי מפקד טייסת, אני חבר בוועדת חוץ וביטחון ובוועדת הכלכלה וכששמעתי את הנשיאה חיות בנאומה המרגש בכניסתה לתפקיד אמרתי שמבחינתי זהו שיעור באזרחות". 
אתמול נערכה הפגנת תומכי ימין בירושלים. בין הנואמים בלט שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שנשמע מאיים על נשיאת בית המשפט העליון: "גם אם את חושבת שהתיקונים שאנחנו מובילים לתיקון מערכת המשפט הם שגויים בעינייך וצריך לעשות אותם אחרת, לפסול חוק יסוד זה סוף הדמוקרטיה הישראלית. אני קורא לך מכאן לא לקבל החלטה שתקרע את העם בישראל ואת צה"ל, ותפריד משפחות. אל תעזי לפסול חוקי יסוד, האחריות היא עלייך".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין
    א 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצב שבגץ יכבד את הכנסת הם מכבדים רק עצמם פושעי בגץ אתם בושה
    סגור