משפט
התרגיל של SHEIN נחשף לראשונה: כך אתם משלמים כפול
לקוחה טענה בתחקיר של הצינור כי: "עשיתי קניות בשיין ויש לא מעט מוצרים שלא סימנתי אותם ואז ראיתי שזה מופיע בסל". גם בבדיקה לעיני המצלמת הראתה הכתבת כיצד היא לוחצת רק פעם אחת על המוצר ובסל המוצרים הוא מופיע פעמיים
קניתם בשיין לאחרונה? תבדקו שלא עשו לכם “שיטת מצליח", כך עולה מתחקיר חדש של תכנית 'הצינור' ברשת 13, כאשר לקוחות שקנו באתר הפופולרי התלוננו שהאתר הכפיל להם פריטים בתקווה שלא ישימו לב לכך.
לקוחה הסבירה: "זה קרה לי הרבה פעם, לא ראיתי את זה בפעם הראשונה והשנייה, אבל כשבדקתי את סל המוצרים, אמרתי רגע מה קורה פה? הבנתי שזה כנראה משהו שכל הזמן קורה שם וקבוע אצלם, חברות שלי סיפרו שגם להן זה קרה".
לקוחה אחרת טענה: "עשיתי קניות בשיין ויש לא מעט מוצרים שלא סימנתי אותם ואז ראיתי שזה מופיע בסל". גם בבדיקה לעיני המצלמת הראתה הכתבת כיצד היא לוחצת רק פעם אחת על המוצר ובסל המוצרים הוא מופיע פעמיים.
עוד ב-
אלא שיש בעיה קטנה, לא ניתן להחיל את חוק המועצה לצרכנות על החברה, משום שהיא אינה ישראלית. כאמור תלונות רבות הגיעו מצד נשים שביצעו את ההזמנות וגילו לחרדתן כי הן מחויבות פעמיים בעבור אותו המוצר שרצו לרכוש פעם אחת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(14):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
13.קונה יותר מדי בשייןהשמצה לא מוצדקת... 09/2023/08הגב לתגובה זו0 0לא פעם ולא פעמיים החזרתי מוצר לאחר שקיבלתי אותו לא משנה מאיזו סיבה והם החזירו את הכסף ברגע שהמוצר הגיע אליהם.סגור
-
12.זה נכוןסיגל 09/2023/08הגב לתגובה זו0 0גם לי זה קרה .סגור
-
11.אין לשיין אינטרס כזהרוני 09/2023/07הגב לתגובה זו0 0נניח ושיין גורמים לכך שתקנו פעמיים מוצר שהתכוונתם לקנות רק פעם אחת, וכך תשלמו כפול. מזל שיש אפשרות להחזיר לשיין מוצרים *בחינם* ולקבל החזר כספי מלא;) למה שהם ירמו אתכם וישלחו לכם שני מוצרים, אם כשתחזירו את המוצרים העודפים תקבלו החזר מלא? לא הגיוני.. יותר הגיוני שבטעות הקונות השונות לחצו פעמיים על "הוסף לעגלת הקניות", ולא שמו לב...סגור
-
10.כתבה משמיצה שלא לצורךדקלה 09/2023/07הגב לתגובה זו3 0שאין מאפשרים החזרת פריטים בלי חקירות מיותרות. החזרת הפריטים על חשבונם. הכסף חוזר לחשבון הלקוח תוך שבוע ימים. הלוואי שכל החברות והחנויות והספקים בארץ, היו נוהגים בהגינות כזאתסגור
-
9.זה קורה נכון הפתרון פשוט1111 09/2023/07הגב לתגובה זו5 1כל עוד המשלוח לא נשלח ניתן לבטל פריטים אני פשוט עובר על ההזמנה ומבטל את המיותרסגור
- טען עוד
-
8.SHEINדנית 09/2023/07הגב לתגובה זו7 0מה לא תעשו כדי להחזיר את הישראלים לקנות בחנויות בישראל אין על שיין נקנה רק שם הכי זול ושרות מעולה מאשר כאן בישראל.וכל כתבה כזו לא שווה כלוםסגור
-
7.שוב תחקיר מגמתי.ענת 09/2023/07הגב לתגובה זו3 0לי זה קרה, אולי בתום לב באג באתר, בכל אופן הפעולה פשוטה של החזרה באתר קבלתי זיכוי מיידי לפריטים,סגור
-
6.גם אם יעלה פי 3 עדיין יותר איכותיים וזולים מהחזירים כאן (ל"ת)רק שיין 09/2023/07הגב לתגובה זו5 1סגור
-
5.קשקושיםסיימון 09/2023/07הגב לתגובה זו7 0הלקוחות שמים בסל כמה פריטים כדי להחליט בעת הרכישה.כנראה לא שמו לב.ובצעו רכישה.אני קונה הרבה ומעולם לא קרה לי ששילמתי שלא לצורך.אפשר להחזיר ולקבל זיכוי.תלו ות שוא.הלואי בארץ שיהיו הוגנים כך לצרכןסגור
-
4.קשקושיםסיימון 09/2023/07הגב לתגובה זו3 0הלקוחות שמים בסל כמה פריטים כדי להחליט בעת הרכישה.כנראה לא שמו לב.ובצעו רכישה.אני קונה הרבה ומעולם לא קרה לי ששילמתי שלא לצורך.אפשר להחזיר ולקבל זיכוי.תלו ות שוא.הלואי בארץ שיהיו הוגנים כך לצרכןסגור
-
3.לא קרה לי בחיים ואני מזמינה מהם מלא (ל"ת)פ.ס 09/2023/07הגב לתגובה זו10 0סגור
-
2.קונה קבועה בשיין וממליצה בחוםלא רוצות לא חייבות 09/2023/06הגב לתגובה זו13 0זה קורה כי הן כבר שמו את זה בסל פעם אחת. ויש להן אצ האופציה לעבור על הכמויוצ לפני התשלום וזה האחריות שלהן. ומי שלא טוב לה יום טוב לה...סגור
-
1.שטויותליאת 09/2023/06הגב לתגובה זו14 0כל חודש אני קונה ולא קרה לי אף פעם ודבר נוסף יש החזרות חינםסגור
-
מדוייקתהילה 09/2023/07הגב לתגובה זו6 1מדוייק ! מה גם שניתן למחוק מוצרים מהסל. היא כניראה הוסיפה פעמיים את אותו המוצר לסל גם זה קורה. עאלק תחקיר חחסגור