משפט

התקרית במונדיאל הנשים תיחקר; אמו של הנשיא שובתת רעב

לאחר התקרית המטרידה בחגיגות הניצחון במונדיאל הנשים, התובע הכללי בספרד הודיע שהאירוע ייחקר. לצד זאת, ההתאחדות פרסמה דרישה שרוביאלס יתפטר מתפקידו. במקביל אמו פתחה בשביתת רעב והסתגרה בכנסיה
מערכת ice | 
נבחרת ספרד והגביע (צילום מתוך הטוויטר של נבחרת ספרד)
למרות הזכייה של נבחרת הנשים של ספרד במונדיאל הנשים בכדורגל, התקרית בחגיגות ממשיכה להעיב על האירוע המרגש והחשוב. בעקבות הנשיקה שנתן נשיא ההתאחדות הספרדי לחברת הקבוצה ג'ני הרמוסו, התובע הכללי במדינה הודיע שהמעשה ייחקר בפרקליטות המדינה.
לצד החקירה המתממשת, בהתאחדות פרסמו דרישה שהנשיא לואיס רוביאלס יתפטר מתפקידו. בעקבות הצעדים נגדו, לפי ynet, אמו של רוביאלס הסתגרה בכניסה והודיעה על פתיחת שביתת רעב ללא הגבלה כי בנה עובר "מסע ציד" אף שלא יכול לפגוע באדם. עוד היא קראה לשחקנית הרמוסו לחשוף את האמת ולהודיע שהנשיקה הייתה בהסכמה.
בהתאחדות כאמור כבר הפסיקו לתמוך בנשיא ודורשים גם קיום רפורמה שמטרתה למנוע מקרים כאלו בעתיד, אם כי לא ברור בדיוק באיזו רפורמה מדובר ואילו צעדים היא מבקשת שינקטו. כמו כן, התובע הכללי הודיע שיאפשר להרמוסו להגיש את התביעה נגד הנשיא בעצמה.
המעשה של רוביאלס בחגיגות הניצחון גרמו לגל מחאה בקרב יותר מ-80 שחקניות כדורגל ספרדיות שהודיעו כי הן לא ישחקו שוב במדי הנבחרת עד שרוביאלס לא יודח. לפני שינוי העמדה של ההתאחדות, זו האחרונה רק השעתה אותו מתפקידו לפרק זמן של 90 יום. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה