משפט

סמוטריץ' בהאשמה חמורה: "מפעיל 'פרוטקשן' כדי לסחוט כספים"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מתפוצץ על יו"ר השלטון המקומי ומזהיר כי: "נפעל כדי למנוע את השביתה המופקרת וחסרת האחריות". על חיים ביבס: "מפעיל ״פרוטקשן״ כדי לסחוט כספים"

דוד זולדן | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום shutterstock, פלאש 90/ נועם רבקין פנטון)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ מגיב בזעם להודעת השביתה של השלטון המקומי מחר ותוקף בעוצמה את היו"ר חיים ביבס: "מפעיל 'פרוטקשן' כדי לסחוט כספים בלי בקרה ופיקוח לרשויות הערביות ומשם לארגוני פשיעה וטרור.
לדברי סמוטריץ': "נפעל כדי למנוע את השביתה המופקרת וחסרת האחריות מחר שתפגע בכלל אזרחי ישראל. לא אתקפל מול לחצים ואיומים ולא אעביר את התקציבים לפני שאבטיח שהכספים יגיעו לאזרחים ולא לעבריינים".
כאמור, יו"ר השלטון המקומי חיים ביבס הודיע על שביתה של השלטון המקומי שתתקיים מחר (שני) בין השעות 8:00 ל-10:00, במחאה על אי העברת התקציבים לרשויות הערביות.
ביבס אמר את הדברים בכנס החינוך של מרכז השלטון המקומי בבאקה אל גרביה והדגיש כי: "השלטון המקומי עומד באופן מלא עם הרשויות המקומיות הערביות וישבות מחר בין 8:00 עד 10:00 לאות הזדהות". עוד הזהיר כי "אם נגיע ל-1 לספטמבר באותו המצב – נשקול את צעדנו. אנחנו מתייצבים עבור תקציבים לפריפריה ולמגזר. כאשר משהו לא מריח טוב, אנחנו חייבים להיות שם".
החלטת השר סמוטריץ' מלפני חודש להקפיא העברת תקציבים בשווי של 200 מיליון שקלים לרשויות הערביות מעוררת סערה, בטענה כי מקורו של התקציב המדובר הוא מהממשלה הקודמת עליו התחייבה שרת הפנים לשעבר איילת שקד ליו"ר מפלגת רע"מ מנסור עבאס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה