משפט

אורטל עמר מאיימת בתביעה: "אאלץ לשלוח לך מכתב התראה"

עמר פנתה אגב אל אחת העוקבות בהודעה: "היי יקירה, אני מבקשת ממך להפסיק להפיץ עליי דיבה ולשון הרע ברשתות. במידה ותמשיכי, אאלץ לשלוח לך מכתב התראה מעורך דין. שבת שלום", אותה עוקבת מחקה במהרה
מערכת ice | 
אורטל עמר (צילום אינסטגרם/ אורטל עמר, פלאש 90)
לא מעט שמועות רצות סביב הסכסוך המתוקשר של אושיית הרשת ומגישת הרדיו אורטל עמר והאקס שלה, אבי בנה בן אל תבורי. מסתבר שעבורה הנושא הכאוב הוא קו אדום ואחת העוקבות שלה קיבלה אזהרה בטרם תתבע בגין דברים שכתבה בנושא.
עמר פנתה אגב אל אחת העוקבות בהודעה: "היי יקירה, אני מבקשת ממך להפסיק להפיץ עליי דיבה ולשון הרע ברשתות. במידה ותמשיכי, אאלץ לשלוח לך מכתב התראה מעורך דין. שבת שלום", אותה עוקבת כתבה לה בתגובה: "היי, על מה את מדברת?".

עמר שלחה לה צילומי מסך בהם רואים בבירור כי היא כתבה נגדה ברשתות החברתיות: "הוא אבא נדיר ואורטל לא נותנת לו לפגוש את הבן", "כשהוא בארץ היא לא נותנת לו אז הוא טס" והוסיפה מסר: "אני מבקשת ממך למחוק את דברי השקר שאתה מפיצה בהקדם".
העוקבת מחקה את הדברים הקשים שהטיחה בעמר, שמצדה כתבה: "לצערי לפעמים אין ברירה, ואני לא מתכוונת להראות שמות למרות שהיא הייתה מספיק אמיצה לכתוב דברים מחרידים", האם אותה עוקבת ניצלה מתביעה?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה