משפט

פרסם תמונות אינטימיות של האקסית וישלם 1.2 מיליארד דולר

גבר מטקסס פרסם תמונות אינטימיות של בת זוגו לשעבר ברשת, ואפילו איים עליה שלעולם לא תוכל להסירן. אתמול בית המשפט פסק כי עליו לשלם לאישה פיצויים בסך 1.2 מיליארד דולר
מערכת ice | 
פורנו (צילום unsplash)
תופעת פרסום תמונות אינטימיות ברשת כאות נקמה הולכת וגוברת ברחבי העולם, אך מסתבר כי יש בתי משפט שמוכנים להעניש על כך בחומרה רבה - ובצדק. מקרה שכזה הופך לוויראלי היום לאחר פסיקת בית המשפט בטקסס נגד גבר שהפיץ תמונות פורנוגרפיות של בת זוגו לשעבר. חבר המושבעים פסק כי היה עליו לשלם לה 1.2 מיליארד דולר.
לפי הניו יורק טיימס, בני הזוג יצאו מספר שנים ושלב כלשהו נפרדו. במהלך הפרידה בת הזוג, ששמה לא פורט במלואו בתביעה, אלא צוין רק בתור ד.ל, ביקשה מהאקס הטרי מרקוס ג'מאל ג'קסון, לוותר על הגישה שלו לתמונות האינטימיות שהעבירו ביניהם במהלך הזוגיות.
ג'קסון לא רק סירב, אלא גם הלך למרחקים רבים כדי לדאוג שהתמונות יופצו והוא לא עצר בזה. ג'קסון פתח משתמשים שונים ברשתות החברתיות כדי להעביר את התמונות למשפחתה של ד.ל, לחבריה ולאפילו לחבריה לעבודה. כמו כן, התובעת טענה כי לג'קסון הייתה גישה למשתמשים הפרטיים שלה, כולל חשבון הבנק, והוא עשה בהם שימוש בכוונות זדון ואפילו שילם לעצמו את שכר הדירה. בשלב כלשהו הוא אפילו ריגל אחריה במצלמות האבטחה שהותקנו בבית של אמה.
לבסוף, ד.ל טענה בתביעה כי ג'קסון אף איים עליה ואמר שלעולם לא תוכל להסיר את התמונות ושהן תמיד ירדפו אותה.
גזר הדין נמסר אתמול (רביעי) אך ג'קסון לא טרח להגיע לדיון. בהשמעת גזר הדין נאמר כי עליו לשלם לד.ל 200 מיליון דולר בגין עוגמת הנפש וההטרדה, ומיליארד דולר נוספים כפיצויים. עורך דינה של התובעת המנצחת הסביר לתקשורת כי הם לא מאמינים שיקבלו את הסכום מג'קסון, אך כי הם שמחים שפסק הדין יכול להפחיד אחרים מלבצע פעולות בלתי חוקיות ומחרידות שכאלו בעתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה