משפט

בית המשפט קבע: תכנית בית העיתונאים מבוטלת - זו הסיבה

דיירי הרחוב הסמוך לבית העיתונאים בתל־אביב נחלו הצלחה לא קטנה השבוע. תכנית שימור והקמת מגדל מגורים ותעסוקה חדש בוטלה בבית המשפט בעקבות עתירתם וכעת קולם יושמע 
מערכת ice |  1
בית סוקולוב בית העיתונאים (צילום סיגל נפתלי קסל)
לאחרונה אושרה תכנית בית העיתונאים בתל־אביב שכוללת שימור של הבניין הוותיק והקמה של בניין בניין מגורים ותעסוקה בסמיכות אליו, אך החגיגה הייתה קצרת מועד. לפי כלכליסט, בית המשפט המחוזי בתל‏־אביב ביטל את התוכנית והחזיר אותה להתנגדויות הציבור.
מדובר בניצחון לא קטן עבור דיירי רחוב איתמר בן אב"י הסמוך שמתנגדים לתוכנית. הביטול הגיע בעקבות עתירתם על אישור התוכנית וכעת הם יוכלו להגיש את התנגדותם בתוך 60 יום מהביטול. ההתנגדות תועבר לוועדה לתכנון ובנייה וכנראה יוכנסו בתוכנית שינויים, אף שהיא כאמור כבר אושרה.
ההתנגדות העיקרית של 50 דיירי הרחוב שעתרו היא כי התוכנית הועברה בחופזה מפתיעה וכי אף שהרחוב שלהם לא מופיע בתוכניות, הרחוב הקטן שלהם יהפוך לרחוב ראשי וסואן כשכל הסדרי התנועה ישתנו. כמו כן, הם מוסיפים ואומרים כי אף שהרחוב לא מוזכר, עדיין מצוין כי הכניסה תת קרקעית לבניין בן ה-19 קומות שעתיד לקום תהיה דרך הרחוב שלהם. 
יזמי הפרויקט החדש שתכניתו בוטלה הם הפניקס חברה לביטוח וריאליטי קרן השקעות. הצדדים רכשו את הקרקע, ששטחה 3.6 דונם, ב-172 מיליון שקל בשנת 2015.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך ישלמו לי עכשיו את משכורת העתק של המנקים
    בר מוחטא 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מקבל פרוטות ועובד כל היום , אבל איך נשלם לעובדי הניקיון המסכנים
    סגור