משפט

'צל של אמת' - גרסת נטפליקס: פרשת הרצח המזעזעת מגיעה למסך

הפרשה שזעזעה את בריטניה ויפן, הרצח המסתורי של לוסי בלקמן הבריטית בת ה-21 בשנת 2000, סביבו מרחפים עד היום סימני שאלה, מגיעה לנטפליקס בסרט 'נעדרת: החיפוש אחר לוסי בלקמן'
מערכת ice |  1
נטפליקס (צילום shutterstock)
אחרי הסדרות על רוצחים נודעים כגון ג'פרי דאהמר שתפסו תאוצה והפכו לפופולריות במיוחד בקרב צופי נטפליקס, כעת, בדומה לסדרה 'צל של אמת' הישראלית שעסקה בפרשת הרצח של תאיר ראדה ז"ל, שחזרה להיות פרשת רצח לא מפוענחת לאחר זיכויו של רומן זדורוב אחרי 17 שנה בחודש מרץ האחרון, גם נטפליקס עוסקת כעת בפרשת רצח מזועזעת שעד היום סימני שאלה רבים מרחפים סביבה, רציחתה של לוסי בלקמן הבריטית ביפן בשנת 2000, כאשר בסרט החדש שעלה לנטפליקס 'נעדרת: החיפוש אחר לוסי בלקמן', עוסקים בפרשה הנוראית, כאשר הרוצח לכאורה שהורשע במסגרת הפרשה לאחר ערעור 8 שנים אחרי הרצח, מרצה כיום עונש מאסר עולם ביפן.
קצת רקע: לוסי בלקמן עברה בגיל 21 מבריטניה לטוקיו בשנת 2000 ביחד עם חברתה לואיז פיליפס, כאשר בחודש יולי של שנת 2000, שלושה שבועות לאחר המעבר לטוקיו, החלה הדרמה, שהתבררה בהמשך גם כטרגדיה מזעזעת, עם היעלמותה של לוסי, שלוותה גם בשיחת טלפון מטרידה בה נטען כי הצטרפה לכת ולא תחזור יותר.

בפברואר 2001, אחרי חודשים ארוכים של חיפושים קדחתניים ונסיונות לאתר את לוסי, תוך תקווה שהיא עודנה בחיים, שרידי גופתה של בלקמן נמצאו במערה בסמוך לקו החוף בקרבת ביתו של אחד הנחקרים בפרשה - ג'וג'י אוברה, איש עסקים יפני-קוריאני, שנחקר בחשד למעורבותו בפרשה הקשה ונעצר רק באפריל 2002 והואשם בחטיפה, אונס, רצח וביתור גופתה של לוסי וחמש שנים לאחר מכן הורשע ונידון למאסר עולם ברצח של תיירת אוסטרלית בשנת 1992, אך זוכה בפרשת הרצח של בלקמן, אך שנה לאחר מכן, בעקבות ערעור התביעה בתיק, הורשע גם ברציחתה של לוסי בלקמן, וכאמור, מרצה את עונשו בכלא היפני עד היום. אגב, על פי החשד, ג'וג'י אוברה אנס לאורך השנים בין 150 ל-400 נשים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה אין שום מידע על ילדותו
    שוש 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע לא נותנים כאן שום רקע לביוגרפיה של הרוצח הנתבע הזה ג'וג'י אובארה ? איך הוא גדל ומה הוא עבר בילדותו ? גם זה מעניין כפסיכולגיה... למה הוא הפך למפלצת כזו ? אין שום מידע על זה באינטרנט...
    סגור