משפט

הרב העביר שיעורי תורה לקטינים – והטריד אותם מינית

משטרת אופקים עצרה לחקירה רב במושב בדרום, החשוד בעבירות של הטרדה מינית כלפי קטינים במהלך שיעורי תורה שהעביר
מערכת ice | 
צילום shutterstock
משטרת אופקים פתחה בימים האחרונים בחקירת חשד לעבירות של הטרדה מינית שבוצעו ע"י גבר המשמש כרב של במושב בדרום, שהטריד מינית מספר קטינים בגילאי 15-16, במסגרת שיעורי לימוד תורה שהעביר במושב.
במסגרת החקירה עלה כי החשוד הציג בפני הקטינים אביזרי מין, תוך שהוא מציע להם לעשות בהם שימוש לסיפוקם האישי, ובמקרים אחרים נהג להסתובב עירום בנוכחותם.
החשוד, בשנות ה-30 לחייו, נעצר אמש לחקירה בתחנת אופקים, והיום הוא הובא לדיון בפני בימ"ש השלום בבאר שבע שהאריך את מעצרו עד ליום חמישי. לבקשת סנגורו הוציא השופט צו איסור פרסום שמו של החשוד.
בשבוע שעבר נעצר גבר בן 41 מנוף הגליל, החשוד שהטריד מינית נערה בת 15. לפי החשד, במסגרת עבודתה כבייביסיטר בחופש, לקחה מספר ילדים לפארק שעשועים בעיר. במהלך השהות בפארק נתקלה בחשוד, שהביע עניין לשכור אותה על מנת שתשמור על ילדיו.
מספר ימים לאחר מכן, הזמין החשוד את הקטינה לביתו במטרה לשמור על ילדיו, אך כשהגיעה הופתעה לגלות כי הילדים לא נמצאים במקום. כששאלה היכן הם, החשוד השיב: "את הולכת לעשות בייביסיטר עליי". הוא הציע לנערה 100 שקל לשעה, הפשיל את מכנסיו והחל לבצע בה מעשים מגונים. הקטינה הצליחה להימלט מהמקום והתלוננה במשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה