משפט

ח"כ מהאופוזיציה פרצה בבכי בעת נאום במליאה

ח"כ אורית פרקש הכהן לא יכולה עוד: במהלך הדיון על החוק לצמצום עילת הסבירות פרצה נציגת המחנה הממלכתי בבכי והטיחה בממשלה: "ממשלה של אנרכיסטים, שרים ששנאתם אומנותם"
דוד זולדן |  1
מאיר פרוש, עמיחי אליהו, איתמר בן גביר, אריה דרעי, מיכאל מלכיאלי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי)
במהלך הדיון על אישור החוק לצמצום עילת הסבירות של ח"כ אורית פרקש הכהן נרשמה דרמה בכנסת כאשר פרצה בבכי בעת נאוהמ במליאה: "שרים ששנאתם אומנותם, ראש ממשלה שלא מפסיק לשקר, מחוקקים חוקים כדי להחליש את המערכת של החוק כי חלקם חשודים בעבירות, ברומנים מסיטים איש באחיו, חורבן כזה לא היה מאז חורבן הבית". זעקה הכהן והצטמררה: "אותי מצמררת העובדה שכל האירועים הללו שאנו חווים מגיעים לשיא בחקיקה מושחתת דווקא השבוע שחל בו תשעה באב ונחרב הבית השלישי".
עדו אמרה ח"כ פרקש הכהן: "וכמו בסרט רע כל יום קם במדינת ישראל ציבור אחר שמגדפים אותו, או השרים והממשלה הזו מעבירים ממשלה מושחתת אחרת. מה עשתה הממשלה מאז הקמתה. העם שלנו כואב. העם פצוע. הוא צריך שקט וחמלה. אם אתם לא מבינים את זה – אתם לא ראויים לעם הזה. זו ממשלה של אנרכיסטים״.
מוקדם יותר אמרה השרה לשעבר, איילת שקד כי: "כשהייתי שרת המשפטים, דיברתי על צמצום עילת הסבירות עם אהרן ברק שאמר לי: 'מצדי את יכולה לצמצם את עילת הסבירות, יש לנו מידתיות ועוד הרבה כלים אחרים'. בידי השופטים שלל כלים אחרים, הם גם ישתמשו בהם כדי לבצע ביקורת שיפוטית על החלטות ומינויים של הממשלה. כולם יודעים זאת, אך חוסר אמון עמוק שורר בין הצדדים, וכל צד מתבצר בפחדיו – מהבייס, מהמחאה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להביא מתפרעים?
    בכי לא הצלחתי? 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה לבית הזה שזו הרמה. משדרת עדינות חזקה האלימות
    סגור