משפט

מחריד: נעצר תושב ת"א שהיכה את כלבו במהלך טיול

על פי החשד, בעודו מטייל עם כלבו ברחוב מנחם בגין היכה אותו נמרצות לרבות בעיטות ומכות לראשו, באמצעות ידיו או נעל. עם קבלת הדיווח פעלו השוטרים לאיתור החשוד באמצעים שונים וכעבור שעות בודדות נעצר החשוד לצורך חקירה בתחנת לב תל אביב וכלבו נתפס
מערכת ice |  1
הכלב שניצל מהתעללות (צילום דוברות המשטרה)
אתמול (רביעי) עצרו שוטרי תחנת לב ת"א חשוד בן 45 תושב תל אביב יפו בחשד להתעללות בכלבו. על פי החשד, בעודו מטייל עם כלבו ברחוב מנחם בגין היכה אותו נמרצות לרבות בעיטות ומכות לראשו, באמצעות ידיו או נעל. 
עם קבלת הדיווח פעלו השוטרים לאיתור החשוד באמצעים שונים וכעבור שעות בודדות נעצר החשוד לצורך חקירה בתחנת לב תל אביב וכלבו נתפס. כך תועד הכלב, כשהוא נמצא בידיים הבטוחות של השוטרים: 
 
 
עוד בנושא משטרה וכלבים: לפני שבוע, שוטרי המחוז הצפוני בליווי הכלבה לינה, הגיעו לבית של מחוללי פשיעה בצפון ובחיפוש במקום איתרו מעל שני קילוגרם של סמים וכן עשרות כדורי תחמושת מסוגים שונים.
עם הכניסה למתחם, לינה, הכלבה שהובילה את הכוח, סימנה על מקום בחצר הבית ובחיפוש שביצעו השוטרים, אותרו במקום עשרות כדורי תחמושת וכן מעל לשני קילוגרם של סם מסוג חשיש. בסיום הפעילות המעורבים (17 ו-24) נעצרו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר טמרה והיום צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט בעכו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני בוכה עצוב לי כואב זה פגיעה גם בי (ל"ת)
    יוראנה 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור