משפט

דרמה בדרום: שדד חנות בגדים באמצעות אקדח ונעצר אחרי שעה

במסגרת החקירה המאומצת, נאספו ראיות וממצאים ותוך שעה הצליחו החוקרים להתחקות אחר זהותו של החשוד, תושב העיר אופקים, שנעצר בביתו כשבחזקתו אקדח אוויר, ששימש אותו על פי החשד לביצוע העבירה
מערכת ice | 
אקדח השודד מאופקים (צילום דוברות המשטרה)
חוקרי משטרת אופקים פתחו היום (חמישי) בחקירה, בעקבות דיווח על אירוע שוד שאירע בחנות בגדים בעיר אופקים, שבמהלכו נכנס חשוד לחנות ושדד באיומי נשק, שכוונו כלפי המוכרת, כסף מקופת החנות.
במסגרת החקירה המאומצת, נאספו ראיות וממצאים ותוך שעה הצליחו החוקרים להתחקות אחר זהותו של החשוד, תושב העיר אופקים, שנעצר בביתו כשבחזקתו אקדח אוויר, ששימש אותו על פי החשד לביצוע העבירה.
החשוד, בשנות ה-40 לחייו, נעצר לחקירה בתחנת אופקים שבסיומה, ועל בסיס חומר הראיות שייאסף כנגדו, הוא יובא מחר בפני בית משפט השלום בבאר שבע לדיון בבקשה להאריך את מעצרו.
עוד בנושא עבירות שוד: משטרת ישראל סיכלה הלילה (בין רביעי לחמישי) חוליית שודדי כספומטים ותפסה אותם 'על חם' בזמן ביצוע שוד בעיר אשקלון. היחידה המרכזית במרחב לכיש, שמה על הכוונת במהלך השבועות האחרונים את חוליית שודדי הכספומטים, שפעלה לאחרונה באזור הדרום והמרכז לגניבת כספומטים וביצוע עבירות שוד וביצעה נגדה פעילות סמויה וממוקדת.
ממרחב לכיש נמסר: "סיכול החוליה ומעצרה על חם הנו תוצר של פעילות סמויה שנמשכה לאורך מספר שבועות, במטרה ללמוד את דפוס פעולתם, להתחקות אחר האמצעים והיכולות שקיימים ברשותם, על מנת לעצור אותם בעת ביצוע. המרחב ממשיך במקביל את פעילותו הנחושה נגד חוליות נוספות, המנסות לפגוע ברכוש ובביטחון הציבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה