משפט

לכתב ערוץ 14 נמאס: מי נתבע ב-300 אלף שקל?

כתב ערוץ 14 הלל ביטון רוזן החליט כי הוא תובע את ערוץ 13 ואת מנכ"לית ימינה לשעבר סטלה ויינשטיין, שעל פי כתב התביעה שהגיש, פרסמה שקרים בשידור בערוץ והוציאה דיבה נגדו לכאורה
מערכת ice |  1
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14, shutterstock)
לאחר שאיים לתבוע דיבה את מי שסילפו את דבריו, כאשר מעולם לא אמר מפורשות כי החיילים שמתו בגבול מצרים לכאורה יכולים היו לקיים יחסים לא ראויים שהובילו למותם לכאורה, הלל ביטון רוזן ממשיך לחטוף אש, גם ממגישת קשת 12 פאולה רוזנברג ששוב כתבה כל מה שהיא חושבת, גם אם ללא ביסוס, כעת, ביטון רוזן החליט לממש את האיום והחל להגיש תביעות.
היום (שני) נודע כי בין השאר, ביטון רוזן החליט כי הוא תובע את ערוץ 13 ואת מנכ"לית ימינה לשעבר סטלה ויינשטיין, שעל פי כתב התביעה שהגיש, פרסמה שקרים בשידור בערוץ והוציאה דיבה נגדו לכאורה.

התביעה על סך 300,000 שקל, בימים אלה מגיש ביטון רוזן תביעות נוספות. כזכור, הלל ביטון רוזן חשף מספר הודעות מאיימות שקיבל על רקע הסערה סביבו: "אין מספיק מילים לתאר כמה רע אני רוצה שיהיה לך בחיים יא חתיכת בן של זונה שונא ישראל. אתה כל מה שרע במדינה הזאת. באמת חבל שלא השפריצו אותך על הקיר יא שרמוטה". על כך הגיב ביטון רוזן: "מזל שאין להורים שלי טוויטר".
 
ביטון רוזן גם עלה בזמנו לשידור ברדיו גלי ישראל בתוכניתם של פאנליסט 'הפטריוטים' יותם זמרי ופאנליסט 'שבע' עם אילה חסון בכאן 11 נועם פתחי, ואמר: "מי שבחר לקחת את הדברים שנאמרו באולפן ולעוות אותם בצורה מרושעת כאילו חלילה רמזתי לאיזשהו קשר בין הלוחמים שהוא לא מקצועי, עשה כאן מעשה שלא יעשה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תביעה
    דוד 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תבע אותם ושישלמו כמה שיותר חבורת צבועים דיקטטורים
    סגור