משפט

חברת קרנליוס מגיבה לתביעה נגדה: "חסר כל בסיס עובדתי"

בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בהרצליה, נטען על ידי בא כוחם של יגאל אונא ו-Improvate, עו"ד יהונתן קלינגר, כי בזמן שאונא השתתף בקמפיין רדיו וטלוויזיה של Israel Cyber Campus, בית הספר המתחרה, קרנליוס, העלה קמפיין פרסומי אשר משתמש בשמו, למרות שמעולם לא היה קשר בינו לבין בית הספר
מערכת ice | 
משפט (צילום freepik)
הבוקר (חמישי), דווח כי בית הספר לסייבר Israel Cyber Campus של חברת Improvate תובע את המתחרה שלו בתחום - חברת קרנליוס בטענה כי זה ניכס לעצמו את יגאל אונא, שמשמש כנשיא והפרזנטור של ה-Israel Cyber Campus ואף שימש בעבר כראש מערך הסייבר הלאומי של ישראל.
בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בהרצליה, נטען על ידי בא כוחם של אונא ו-Improvate, עו"ד יהונתן קלינגר, כי בזמן שאונא השתתף בקמפיין רדיו וטלוויזיה של Israel Cyber Campus, בית הספר המתחרה, קרנליוס, העלה קמפיין פרסומי אשר משתמש בשמו, למרות שמעולם לא היה קשר בינו לבין בית הספר. התובעים דורשים 500,000 שקל כפיצוי בעקבות פעולה זו וזאת למרות שהעריכו את הנזקים בעקבות האירועים בסך כולל של כמיליון שקל.
כעת, בקרנליוס מגיבים לטענות וזה מה שנמסר מהחברה: "חברת קרנליוס הנה החברה המובילה והגדולה בישראל בתחום האימון וההכשרה המעשית בפיקוח המדינה למקצועות הסייבר ואבטחת המידע.
קרנליוס מעולם לא עשתה שימוש במתכוון בשמו של מר אונא בכל פרסום שיווקי מכל סוג. כל מי שמבין דבר בעולם הקידום הממומן, מכיר את התופעה של קשירה אוטומטית של ישויות תוכן על ידי מנגנון הקידום האוטומטי של גוגל. כאשר נעשית קשירה שכזו, הנושא מטופל אקטיבית ומוסר. 
לא ברור כיצד נקשרה לתלונה שמה של החברה 'המתחרה' שקרנליוס איננה מכירה.  הניסיון הציני והמגמתי לקשור את שמו של דירקטור בחברה לפניה, חסר כל בסיס עובדתי וגובל בלשון הרע. קרנליוס תגיב לתביעה חסרת בסיס זו בבית המשפט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה