משפט

פדופיל נעצר נוהג שיכור והשוטרים גילו 6 ילדים ברכב

כאשר ג'רמי גאת'רי נעצר, הוא טען כי הילדים הם "חברים שלו"; הוא מואשם בכך שאנס ילדה בת 12 והכניס אותה להיריון 
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אנס פדופיל נעצר בארצות הברית עקב נהיגה בשכרות, כאשר השוטרים גילו שישה ילדים איתו ברכב והוא בתגובה אמר שהם "חברים שלו". ג'רמי גאת'רי נעצר בשנה שעברה עם קבוצת הילדים, כאשר כל הרכב מלא בבקבוקי אלכוהול ריקים. אחת מהילדים הוא לכאורה אנס והכניס להריון לאחר שהתכתבו ברשתות החברתיות.
צילומי מצלמת גוף של המשטרה מ-5 ביולי 2022, הראו את גאת'רי, אז בן 41, מתנהג באופן לא ברור. כשהמשטרה התקרבה למכונית הם נדהמו לגלות שהיא מלאה בנערים ונערות צעירים, שגאת'רי טען שהם "חברים שלו" והתעקש שכולם בני 18. הוא נכשל בבדיקת השכרות שביצעו השוטרים. 

לאחר מכן הוא נכבל באזיקים והואשם בנהיגה תחת השפעה, יחד עם שישה עבירות של התעללות בילדים. גאת'רי הואשם באונס נערה בת 12 שהייתה במכונית. הילדה עברה הפלה במהלך שנה של התעללות מינית שספגה בידיו. גם האח התאום של הילדה, שהיה במכונית, חשוד שאנס גם אותה.
"זה מחליא אותי. אני כועסת על מה שהוא עשה לנכדות שלי", אמרה סבתן של הבנות ל-KRQE News 13. "והוא פשוט אדם מאוד מאוד חולה."
בצילומי מצלמת הגוף של מעצרו, ניתן היה לראות את גאת'רי נאבק למצוא את הארנק שלו לאחר שהמשטרה ביקשה את רישיון הנהיגה שלו. "הנה הארנק שלך שם, בין הרגליים שלך," אמר השוטר. לבסוף מסר גאת'רי את הארנק, "מצטער, אני פשוט קצת לחוץ."
ביציאה מהמכונית, הג'ינס של גאת'רי היה פתוח, והוא התחיל להתעקש שלא שתה משהו למרות שהשוטרים אמרו שהוא מסריח מאלכוהול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה