משפט

אישה נמצאה "מותכת" לספה - הוריה מואשמים ברצח

כשלייסי אלן פלטשר נמצאה על ידי הרשויות, היא הייתה קבורה בתוך חור בספה מלא בפסולת; היא הייתה מכוסה רימות ופצעים, היו לה כיבים בצד התחתון וחומר צואה על הפנים, החזה והבטן ושקלה פחות מ-45 קילו
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
זוג בלואיזיאנה הואשמו ברצח אחרי שגופת בתם המתה נמצאה "מותכת" לתוך הספה המשפחתית - שם ישבה במשך 12 שנים.
על פי הדיווח בניו יורק פוסט, שילה וקליי פלטשר נעצרו תחילה בינואר 2022 לאחר שבתם בת ה-36, לייסי אלן פלטשר, התגלתה מתה על הספה הרעועה של הבית מכוסה בשתן וצואה ושוקלת פחות מ-45 קילו.

מאוחר יותר הוגש נגד בני הזוג כתב אישום בגין רצח מדרגה שנייה במקרה המזעזע של "הזנחה רפואית חריפה", אך השופטת המחוזי קתרין "בטסי" ג'ונס החליט לגנוז בחודש שעבר את כתב האישום לאחר שעורכי הדין של החשודים התנגדו למה שהם כינו "שפה פגומה". 
בני הזוג פלצ'ר, ששוחררו אז בערבות, נעצרו מחדש ב-19 ביוני ושוב הואשמו ברצח. "נבטיח שיהיה צדק ללייסי והציבור יודע שמטפלים יואשמו על הזנחה או התעללות באדם שבטיפולם", אמר התובע המחוזי סם ד'אקילה.
כשלייסי נמצאה בבית משפחתה, היא הייתה קבורה בתוך חור בספה מלא בפסולת - כאשר חוקרי מז"פ תיארו שהגופה "נמסה" לתוך הרהיט. היא הייתה מכוסה רימות ופצעים, היו לה כיבים בצד התחתון וחומר צואה על הפנים, החזה והבטן, אמרו גורמים רשמיים.
הוריה שמרו על חפותם וטענו שליסי הייתה "בדעתה" וסירבה לעזוב את הסלון, שם אמרו שהביאו לה ארוחות ושמו סיר לילה.
הרשויות אמרו כי לייסי אובחנה עם חרדה חברתית וזמן רב סובלת מתסמונת אספרגר חמורה. ייתכן שליסי ישבה בזוהמה של עצמה במשך כ-12 שנים, אמר חוקר מקרי המוות. היא שקלה רק 45 קילו וגם נמצאה חיובית לקורונה. על פי הדיווחים היא גם סבלה מתסמונת נעולה, הפרעה נוירולוגית נדירה המאופיינת בשיתוק מוחלט של שרירים רצוניים, למעט העיניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה