משפט

עוקץ מחיקת דו"חות התנועה נחשף: כך עובדת השיטה

הותר לפרסום: חקירת חשד להסבת דוח"ות תנועה כדי להתחמק מנקודת. על-פי החשד אדם בן 47 מנהריה הסב עשרות דוחו"ת תמורת בצע כסף, החשוד יובא הבוקר לדיון בבית המשפט השלום בנהריה  בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו
מערכת ice | 
מצלמות מהירות (צילום מתוך אתר gov)
במהלך השבועות האחרונים התנהלה חקירה סמויה אשר החלה בעקבות חשד של מרכז פניות נהגים ארצי כי נעשות פניות חוזרות בבקשה להסבת דוחו"ת תנועה של נהגים שונים על שמו של אדם אחר. היחידה המרכזית (ימ"ר) של אגף התנועה החלה בחקירה סמויה במהלכה נאספו ראיות הקושרות מספר חשודים למעשה. 
אמש הפכה החקירה לגלויה עת עיכבו בלשי היחידה את החשוד המרכזי בן 47 מנהריה ומעוכבים נוספים. על-פי החשד הוא הסב עשרות דוחו"ת תמורת בצע כסף, החשוד יובא הבוקר לדיון בבית המשפט השלום בנהריה  בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

בתוך כך, בפעילות של שוטרי אגף התנועה בשת"פ היחידה האווירית בכביש 90 בגזרת ערבה נרשמו 71 דוחות פירוט חלק מהעבירות שנאכפו: 14 דוחות נרשמו בגין נהיגה משמאל לקו הפרדה רצוף, 14 דוחות נרשמו בגין נהיגה במהירות מופרזת. הזמנות לדין וברירות משפט נרשמו בהתאם, 11 דוחות נרשמו בגין חגורות בטיחות, 3 דוחות נרשמו בגין שימוש בטלפון נייד.
שוטרי אגף התנועה ימשיכו בפעילות אכיפה ממוקדת ובלתי מתפשרת בדגש לצירי תנועה בהם קיים ריבוי של תאונות דרכים. הפעילות מתבצעת באמצעות מגוון אמצעים טכנולוגיים, המייצרים הרתעה ומגדילים משמעותית את סיכויי מבצעי העבירות להיתפס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה