משפט

7 וחצי שנות מאסר לשוטר שאיים עם אקדח ואנס מתלוננת

לפני כחמש שנים הגיע אוריאל אביטן, שאז שרת במג"ב אילת, לביתה של המתלוננת עמה הייתה לו היכרות מוקדמת וביקש ממנה להתלוות עמו לביתו; כשהגיעו לביתו, הוציא את אקדחו מארון הבגדים, אמר לה "תהיי בשקט" ובהמשך אנס אותה
מערכת ice | 
משפט (צילום freepik)
בית המשפט גזר היום (ראשון) על שוטר לשעבר שבע וחצי שנות מאסר על כך שאיים על מתלוננת באקדח ואנס אותה. 
על פי הכרעת הדין בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, לפני כחמש שנים הגיע אוריאל אביטן, שאז שרת במג"ב אילת, לביתה של המתלוננת עמה הייתה לו היכרות מוקדמת וביקש ממנה להתלוות עמו לביתו בטענה כי שכח שם דבר מה.

כשהגיעו לביתו, הוציא את אקדחו מארון הבגדים, אמר לה "תהיי בשקט" ובהמשך אנס אותה בעוד היא מנסה להשתחרר מאחיזתו ומתחננת בפניו שיעזוב אותה ויחדל ממעשיו.
בתשובה לכתב האישום כפר הנאשם במיוחס לו. לאחר ניהול דיוני הוכחות הורשע הנאשם בעבירה של אינוס בנסיבות מחמירות. בית המשפט דחה את גרסתו של הנאשם כי מדובר ביחסי מין שבוצעו בהסכמה וקבע כי עדותה של המתלוננת אמינה מאוד, נתמכת בראיות רבות וכי מעשיו של הנאשם במהלך האירוע בוצעו כפי שהמתלוננת תיארה אותם.
בשלב הטיעונים לעונש טענה עו"ד יולנדה טולדנו מהמחלקה לחקירות שוטרים, בין היתר, כי הנאשם ביצע את מעשיו באכזריות תוך שהוא מנצל את כוחו ומעמדו כשוטר. בנוסף נגזר עליו מאסר על תנאי ופיצוי כספי למתלוננת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה