משפט

סיימון לבייב נחשף: מדוע אף עורך דין לא מוכן לייצג אותו?

סיימון לבייב התייצב לדיון בבית המשפט וטען כי אף עורך דין לא מוכן לייצג אותו, וכי כל מי שהוא פנה אליו דרש ממנו סכומי כסף עצומים כד לייצגו
מערכת ice |  2
סיימון לבייב (צילום מסך קשת 12)
סיימון לבייב, הידוע בכינויו נוכל הטינדר, זאת לאחר הסדרה שהתפרסמה עליו ב"נטפליקס", בה נטען כי לבייב מנצל נשים תמימות ועוקץ אותן בסכומי כסף אדירים, התייצב היום (שלישי) לדיון  בבית המשפט, על עבירות מרמה חמורות אשר על פי החשד ביצע, שם טען כי אין לו ייצוג משפטי מכיוון שעורכי הדין אליהם פנה, דורשים ממנו סכומי כסף עצומים עבור ייצוגו. כך נחשף על ידי כתב "מאקו" שמעון איפרגן.
אחד מעורכי הדין אליו פנה לבייב והוא סירב לו, טען בפני "מאקו" כי: "אין לי בעיה לייצג אותו קודם שישלם מראש". אגב, על פי הדיווח, לבייב טס לאחרונה לבירת סרביה בלגרד, כאשר מדובר למעשה בחופשה הראשונה שלו מאז הוסגר מיוון לישראל לפני כארבע שנים.
כזכור, רק לאחרונה התייצב לבייב שוב בבית המשפט, אך הפעם הוא יצא בצד המנצח, אחרי שזכה בתביעה שהגיש נגד פייסבוק, שם טען כי אחרי שהגיש תלונה נגד חברת מטא בבעלות מארק צוקרברג, סיימון לבייב השיג את מבוקשו וקיבל "וי כחול".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מסכן שלי! מסכנוני!
    יו יו 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיגיד תודה שאף אחד מהקורבנות שלו לא דפק לו כדור בראש! גם את עורכי הדין הוא מנסה לעקוץ , לכן רוצים תשלום מראש, אחרת לא יראו ממנו שקל!
    סגור
  • 1.
    הסנגוריה הציבורית (ל"ת)
    סמי רוטשילד 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור