משפט

השר לוין האריך את מועד סגירת הקלפיות בשל העומס הכבד

הבחירות ללשכת עורכי הדין: ששת המחוזות בהם נערכים הבחירות ללשכה עמוסים לעייפה והתורים הצפופים מעידים על תכונה רבה בבחירות השנה וגם חילופי עקיצות נרשמו בין יו"ר הלשכה הזמני עמית בכר, ואפי נוה המועמד הבולט 
דוד זולדן | 
הבחירות ללשכת עורכי הדין (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
הבחירות ללשכת עורכי הדין: התורים הארוכים המשתרכים בקלפיות ברחבי הארץ הובילו את וועדת הבחירות להפציר בשר לוין להאריך את שעות ההצבעה ואחרי שנעתר הוחלט כי הקלפיות ייסגרו ב-20:00. תומכי אפי נוה ומועמדי הציונות הדתית פנו ליו"ר ועדת הבחירות בבקשה שיפנה לשר המשפטים לוין להאריך את שעות ההצבעה נוכח העלייה הדרמטית באחוזי ההצבעה לבחירות לראשות לשכת עורכי הדין לשנת 2023 הקרוב ל-11%, כמעט פי שלושה ביחס לאשתקד. 
ששת המחוזות בהם נערכים הבחירות ללשכה עמוסים לעייפה והתורים הצפופים מעידים על תכונה רבה בבחירות השנה וגם חילופי עקיצות נרשמו בין יו"ר הלשכה הזמני עמית בכר, ואפי נוה המועמד הבולט. 
בין השאר נשמעות טענות לעיכובים מגמתיים בשל העומסים ושר המשפטים יריב לוין האריך את ההצבעה עד לשעה 20:00 בקלפיות המשנה אחרי שיו"ר ועדת הבחירות של הלשכה שלח לו שני מכתבים בתחינה שיקבל החלטה.
"אנו מקבלים פניות רבות על עומסים כבדים בקלפיות השונות, בכל רחבי הארץ", הדגיש יו"ר הוועדה, עורך הדין שלומי באשי, במכתב ששלח ללוין תחת הסיווג 'דחוף מאוד'. "נודה בכל לשון של בקשה לקבל את החלטתך בהקדם ככל הניתן, על מנת שנוכל להיערך מבחינת כוח האדם וזאת ככל ששעות ההצבעה יוארכו בקלפיות. כל החלטה היא החלטה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה