משפט

פוקס ניוז בדרך להסדר עם המפיקה שהאשימה את הרשת בסקסיזם

אבי גרוסברג, מפיקה מובילה לשעבר של המארחים הימניים מריה ברטירומו וטאקר קרלסון, העלתה שורה של טענות נגד הרשת בתביעה שהוגשה במרץ
מערכת ice | 
פוקס ניוז (צילום צילום מסך טוויטר @qtseven)
אבי גרוסברג, מפיקת הרשת לשעבר שהגישה תלונה נגד פוקס ניוז מוקדם יותר השנה, נמצאת בשלבים האחרונים חתימה על הסדר עם החברה.
ההסדר יציין את המקרה הרביעי בשורה של תביעות משפטיות שהבעלים המיליארדרים של פוקס ניוז, רופרט ולכלן מרדוק, פעלו לסגור בחודשים האחרונים. 

גרוסברג, מפיקה מובילה לשעבר של המארחים הימניים מריה ברטירומו וטאקר קרלסון, העלתה שורה של טענות נגד הרשת בתביעה שהוגשה במרץ.
בין רבות מהאשמות שנכללו בתלונתה, הייתה האשמה לפיה עורכי הדין של פוקס ניוז כפו אותה לספק עדות מטעה כשהודחה כחלק מתביעה אחרת נגד החברה. מאוחר יותר היא האשימה את מנכ"לית פוקס ניוז, סוזן סקוט, בהיותה שותפה לכפייה לכאורה וטענה שעורכי הדין של פוקס מחקו הודעות מהטלפון שלה.
גרוסברג גם העלתה מספר האשמות על סביבת העבודה בפוקס ניוז, והאשימה את הרשת בסקסיזם חסר מעצורים. בתביעתה ציינה גרוסברג כי היא הועברה מתפקידה בתוכנית של ברטירומו מכיוון שהרשת העדיפה שימלא אותו גבר.
גרוסברג גם טענה שמרחב העבודה לתוכנית של קרלסון היה מקושט בתמונות גדולות של דוברת בית הנבחרים האמריקני דאז ננסי פלוסי "בבגד ים שחושף את המחשוף שלה", והיא תיארה תרבות בתוכנית של קרלסון שבה נשים היו נתונות לתנאים גסים ושבה בדיחות גזעניות על יהודים הושמעו בפומבי.
פוקס ניוז אמרה בעבר כי התביעה של גרוסברג הייתה "רצופת האשמות שווא". הרשת עמדה שוב ושוב על כך שעורכי הדין שלה תמיד פעלו כראוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה