משפט

הנסיך הארי נעקץ בבית המשפט: "אני שואל את השאלות"

הנסיך הארי עלה השבוע על דוכן העדים באנגליה לשם דיון על תביעה שהגיש נגדר מספר עיתונים. עורך הדין מטעם ההגנה ממש לא ריחם עליו במהלך התשאול הנגדי ואפילו עקץ אותו
מערכת ice | 
הריאיון של הנסיך הארי (צילום באדיבות yes ו-STINGTV)
השבוע החלו הדיונים בבית המשפט באנגליה בנושא תביעתו של הנסיך הארי ונוספים נגד קבוצת MGN, תחתיה פועלים מספר עיתונים כמו "המירור". כזכור, הנסיך טען כי החל משנת 1996 עיתונאים פרצו לנייד שלו והשיגו במרמה פרטיים בלעדיים על חייו האישיים.
הנסיך טוען בחלקו בתביעה כי פורסמו עליו כ-140 כתבות שמכילות מידע שהושג בצורה בלתי חוקית. בתביעה דנים רק ב-33 מהן, על פי מאקו. הדיון בנוגע לידיעות הללו החל גם הוא השבוע והנסיך הגיע במיוחד מארה"ב כדי לעמוד על דוכן העדים. הארי נחקר על ידי עורך הדין של ההגנה, אנדרו גרין, וזה האחרון ממש לא ריחם עליו.
גרין תחקר את הארי על ידיעה משנת 2005, בה דווח כי בעקבות פציעה הוא מתעכב בתחילת לימודיו במכללה צבאית. עורך הדין הצליב את הנסיך עם אמירותיו ושאל אם עדיין טוען שלא מדובר בעניין ציבורי. הנסיך ביקש להבדיל בין עניין ציבורי לבין ציבור מעוניין. הנסיך כי פציעה מסוכנת היא כנראה עניין הציבור ואף דיבר ישירות לשופט, מה שגרם לגרין להשיב בקלישאה שחוקה: "אני שואל כאן את השאלות".
בסופו של יום גרין תחקר את הנסיך על כ-20 ידיעות וטען כי המידע שפורסם בהן נכתב גם בעיתונים נוספים שלא נכללים בתביעה בכלל. כמו כן, המשיך וטען כי אין שום הוכחות וראיות לכך שעיתונאים פעלו באופן בלתי חוקי לאורך הסיקור שלהם אותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה